  • Data: 2018-06-18 01:08:08
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z obesrwacji wynika że nie. Za takim szefem ustawiony jest sznurek
    > korposzczurków którzy ze swojej ignorancji generują kolejne szczeble
    > korpo. Będa identyczni. Musi nastapić kompletna wymiana pokoleniowa,
    > gówniarz wychowany na klikaniu w komórce mimo że jest idiota to
    > przynajmniej zdaje sobie sprawę że da się zrobić rózne rzeczy na tym
    > urzadzeniu. Taki 60-latek na stanowisku dyrektorskim po studiach
    > tumanistycznych wypruje sobie żyły żeby informatyzacji nie wprowadzono
    > bo świadomi czy podswiadomie zdaje sobie sprawę że jest idiotą i
    > ukrywanie tego jest coraz trudniejsze.

> [...]

    Gdzieś na wsi chyba pracowałes co widac i czuć.
    Księgowym nie podobał się ten DOS na niebieskim ekranie i wcale im się
    nie dziwię.
    Robiłam na samym początku kurs na politechnice z systemów finansowo
    księgowych. Program pospolity w DOS-ie. Fakt, że dyplom w pracy był
    dodatkowym atutem i ja pierwsza dostałam komputer, ale już z Windows 3.11.
    Poza tym wszystkim ludziom w pracy (oprócz robotników), łącznie z
    dyrektorami zrobili kurs obsługi komputera, Worda, Excela, posługiwania
    sie myszą. Codziennie w godzinach pracy. Było fajnie. Tak się zakochałam
    w komputerze, że zaraz do domu też sobie komputer kupiłam (już z Windows
    95).

    --
    animka