  • Data: 2018-06-18 03:49:26
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 czerwca 2018 20:05:45 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Thu, 14 Jun 2018 13:24:01 -0700 (PDT), s...@g...com
    >
    > A oni tam maja jakies dowody ?

    Maja prawo jazdy. Prawie jak dowod.
    Tyle ze nie ma jednego numerka per obywatel. Znaczy sie jest. Ale podaje sie go tylko
    nielicznym. I nie jest na tym PJ.
    No i maja ogolnie dowod osobisty. Ale tez tego numerka nie posiada. Posiada inny ale
    nie wiem czy niezmienny. Rzad dobrze wie ktory numer seryjny dokumentu posiada dany
    obywatel. Inni juz niekoniecznie.

    > Bo w Anglii nie maja, to i zwyczaju kserowania nie ma.
    > Ale czy rahunku za gaz nie kseruja ?

    Nie.
    Tyle ze tu wiedza ze w 99% przypadkow to obywatel czegos chce i relatywnie latwo mu
    to cos dac bez filozofowania czy to odpowiedni ludek.
    Choc nader czesto dzwonia do ludzi powazanych aby potwierdzic czy john smith to ten o
    ktorym mysla.

    A biznesy po prostu biora ryzyko na klate i nikt nie bierze dowodu tozsamosci pod
    zadna postacia kiedy np. wynajmuja wozek w ksztalcie pojazdu klientowi coby wozil
    swoja pocieche.

    > A u nas kseruja ?

    W banku kseruja.
    W szkole pewnie nie.

    > Tu jest o tyle prosto, ze dotyczy konkretnego adresu.
    > Wiadomo gdzie szukac wlasciciela ... a jak prad zuzyje i zniknie ?
    > Albo wynajmuje komus ten budynek, a pozew chce na adres inny ?

    W takim wypadku sobie zycza depozyt. jakies 3x srednio miesieczne oplaty.
    Ale widzisz, przy wynajmie samochodu tez nie kserowali.

    > u nas tez chyba nie kseruja.

    stalego pobytu) bylo skserowane w pracy i szkole.
    naklejonym zdjeciem i paroma pieczatkami. Ale ma troche numerkow na sobie. W sumie
    cos tam poswiadcza ale dziala tylko z dodatkowym dokumentem (paszport, prawo jazdy,
    inne id)

    > Ciekawe jak zamierzali sprawdzac.

    Tez mnie ciekawi na ile sprawnie zagladaja do naszego ogrodka aby to zweryfikowac.

    > A jednak - pozwolenie na pobyt kserowano :-)
    >
    > No i kserokopiarki w USA wymyslono - widac byly potrzebne :-)
    > A byly w w/w miejscach, czy nie skoro sie nie kseruje ?

    Byly, zawsze sa. I pewnie po dysku twardym maja :)