  • Data: 2018-06-16 23:42:28
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pg3mg2$tt1$...@n...news.atman.pl

    > Kwadrans to aż nadto, ;) aby uporać się z przekazaniem (z odebraniem potwierdzeń)
    > deklaracji do obu białostockich US. Oczywiście wtedy, gdy nie ma kolejek. I nie
    > o ,,elektroniczne'' przekazywanie mi tutaj chodzi.

    Bez przekraczania dozwolonych (prawem o ruchu drogowym) szybkości!

    > Elektroniczne? W czerwcu poprawiłem się -- majowy JPK_VAT dotarł szybciej niż
    kwietniowy.
    > Nie pamiętam czasów, a nie chcę kłamać -- może w 8 sekundzie miałem UPO. Dość, że
    bez

    Niestety nie!!! (ale i nie zmyślam) Sięgnąłem oczami wyobraźni w przyszłość?
    Wysyłka -- zanim skończyła się 7 sekunda a poświadczenie -- zanim skończyła się 10
    sekunda.
    (00:00:07 i 00:00:10)

    Dodam jeszcze, że od połowy kwietnia choruję, na czym cierpi moja efektywność..

    Na UPO JPK_VAT jest tak:

    Data i czas wystawienia dokumentu: 2018-06-01T00:00:08.005+02:00

    Zatem niezupełnie kłamałem, pisząc liczbę 8. ;)
    Niestety do mnie UPO trafiło już po 10 sekundzie...

    VAT7 nie wysyłam -- wysyłam VAT7K, więc co kwartał...

    > pośpiechu odebranie poświadczeń dostarczenia wszystkich (czyli także moich
    klientów)
    + deklaracji majowych ZUS i jednego (mojego) JPK_VAT zamknęło się, zanim wybiła 7
    minuta
    > 01 czerwca. Ten rezultat zamierzam też poprawić -- pamiętam popełnione błędy, które
    > zamierzam pominąć...

    -=-

    Nie mam niestety dowodów (choćby fotek telefonicznych) ale podczas ostatniej
    (w grudniu ubr.) wizyty w Wieńcu zebrałem niemal wszystkie (wszystkie bez
    dwóch) pieczątki i podpisy -- jeden zabieg opuszczony został usprawiedliwiony,
    drugi zaś nie...

    Do obowiązków dorzuciłem:

    - w dni wolne od pracy ponad 90 minut (od 90 do 100) w AquaParku
    - w dni robocze ;) od 3 godzin do 4 godzin w AquaParku
    - łącznie 10 ,,seansów'' (każdy niby po 45 minut, ale gdy były dwa
    naraz, przerwę kwadransową także przebywałem w grocie, a po
    seansie nie śpieszyłem się z wyjściem) groty solnej
    - spacery (spacer to nie kwadrans, ale kilka kwadransów -- do
    dwóch godzin) po lesie i nad Wisłą we Włocławku
    - dwa masaże pleców (może w sumie 3 kwadranse?)
    - trochę (kilka razy po kwadransie?) czasu na ,,rowerku''
    - zakupy (głównie nabiału i cytrusów) w hipermarketach
    - zwiedzanie okolicy, której nie zwiedziłem podczas
    poprzednich pobytów...

    Aby kupić kwiaty, odwiedziłem sześć kwiaciarni (niektóre dwa lub
    trzy razy) jednego dnia i kilka kwiaciarni dzień wcześniej...

    WW. pieczątki też bym zaliczył, gdyby nie złożenie pecha i złośliwości pracowniczki.
    Pechem była obecność jakiejś marudnej kuracjuszki, która blokowała ,,planowanie
    zabiegów'' przez ponad pół godziny (sic!) a złośliwość objawiała się niechęcią
    pracowniczki do jakiejkolwiek współpracy -- gdy zabieg (soluks na zatoki) trwa
    kilka minut a chętnych brak, niby łatwo go przełożyć w/na dogodniejszy moment,
    ale nie z tą akurat panią...

    Ta pani nawet mnie oskarżyła o spóźnienie (chyba aż dwuminutowe!) -- MZ niesłusznie!
    (na szczęście tam też jest permanentna inwigilacja!!! -- więc kobieta ucichła...)

    Ale raz z mej winy spóźniłem się -- czas miałem wyliczony starannie, lecz idąc na
    gimnastykę, zapomniałem czegoś, po co wróciłem, przez co zabrakło mi kilku minut...
    (z uwagi na kregosłup -- nie biegam od lat; pod górkę czasami strajkowało serce,
    więc czasami musiałem jeździć windą)

    Choć dopadły mnie ,,problemy żołądkowe'' -- nie zrezygnowałem z basenu
    nawet na jeden dzień, i nie jest prawdą, że ryzykowałem tym brakiem
    rezygnacji...

    Spałem codziennie nie więcej niż 12 godzin na dobę -- wliczając w to
    i grotę solną, i minitężnię w AquaParku... (od któregoś dnia miałem
    stały rozkład -- 60 minut pływania, suszenie w ,,saunie'' (w ciapkach,
    bo tam była temperatura niemal taka, jak w upalne dni na zewnatrz)
    kilkuminutowe, ze dwa, czy trzy kwadranse snu w minitężni...)

    Jadłem szybko, ale starannie mieszając jedzenie z ptyaliną. ;)
    (problemy żołądkowe nie były związane z pośpiechem)
    Piłem dużo: soków cytrusowych, mleka i tamtejszej wody
    (Selenki) mineralnej, która tam jest za freeko -- także
    (w AquaParku) butelkowana... Codzienne posiłki na stołówce
    (czyli obowiązkowe) zawierały od jednego litra płynów (bez
    zupy) do nieco ponad jednego litra...

    -=-

    W kilku słowach -- potrzebna jest organizacja czasu. ;)
    (w tym -- brak: TV, pijaństwa, tytoniu itp.)

    -=-

    Od połowy kwietnia choruję (nawet dostałem zwolnienie
    lekarskie -- pierwsze wypisane poza szpitalami i sanatoriami
    od ponad 26 lat) przez co wydajność życia maleje, ale
    mimo tego czerwcowy JPK_VAT zamierzam wysłać jeszcze
    szybciej niż wysłałem majowy. :)

    W lipcu zamierzam wysłać VAT7K, ale mimo tego chcę zaliczyć
    swego rodzaju komplet (moje deklaracje USowe razem z wszystkimi
    deklaracjami ZUSowymi) szybciej niż teraz. :)

    Zwolnienie lekarskie dostałem, bo odwiedziłem lekarza
    rodzinnego. A odwiedziłem, bo skończyły się witaminy
    B -- potrzebna zatem była recepta...

    -=-

    Gdybym miał 100 razy więcej pracy zawodowej -- miałbym
    etat z ośmiogodzinnym dniem pracy. :)
    [zatem płacę relatywnie zbyt wysokie składki ZUSowe]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,