  • Data: 2018-06-16 20:55:57
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" pg0vn3$6in$1$A...@n...chmurka.net

    > Swego czasu, jak kupiłem do kina (które wtedy należało do pewnego zakładu pracy)
    wiertła do metalu, to "wciągnięcie" ich do
    > ewidencji (w tymże zakładzie) zajęło mi czas od godz. 8 rano do ok. 13, może 14.
    Bez chwili przerwy. Co prawda zakład miał prawie
    > 2 km długości, ale ja tylko po budynkach administracyjnych kolędowałem.

    Niecałą godzinę poświęciłem (; swego czasu ;) na zgromadzenie pieczątek
    umożliwiających mi uruchomienie Sp.c.: UM, US, WUS i ZUS... (napisałem
    w kolejności alfabetycznej, bo po tylu latach kolejności faktycznej
    nie pamiętam)

    DG/Sp.c. miałem kilka (nie pamiętam, ile -- mogę poszukać starego DO) ale
    obok tych, ,,asystowałem'' przy zakładaniu DG/Sp.c. moich znajomych,
    dlatego osiągałem niezłe ;) szybkości.

    Kwadrans to aż nadto, ;) aby uporać się z przekazaniem (z odebraniem potwierdzeń)
    deklaracji do obu białostockich US. Oczywiście wtedy, gdy nie ma kolejek. I nie
    o ,,elektroniczne'' przekazywanie mi tutaj chodzi.

    Elektroniczne? W czerwcu poprawiłem się -- majowy JPK_VAT dotarł szybciej niż
    kwietniowy.
    Nie pamiętam czasów, a nie chcę kłamać -- może w 8 sekundzie miałem UPO. Dość, że bez
    pośpiechu odebranie poświadczeń dostarczenia wszystkich (czyli także moich klientów)
    deklaracji majowe ZUS i jednego (mojego) JPK_VAT zamknęło się, zanim wybiła 7 minuta
    01 czerwca. Ten rezultat zamierzam też poprawić -- pamiętam popełnione błędy, które
    zamierzam pominąć...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    ..;\|/...https://giodo.gov.pl/pl/file/10574..