  • 1. Data: 2004-01-15 21:34:14
    Temat: Wymogi do kredytu.
    Od: "Greg" <k...@t...it>

    Aby uzyskac kredyt 100.000 zl a nawet 200.000 , jakie wymogi trzeba spelnic?
    Ewentualnie zastaw lub hipoteke?

  • 2. Data: 2004-01-15 23:50:19
    Temat: Re: Wymogi do kredytu.
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Greg wrote:
    > Aby uzyskac kredyt 100.000 zl a nawet 200.000 , jakie wymogi trzeba spelnic?
    > Ewentualnie zastaw lub hipoteke?

    z reguly hipoteka + zdolnosc kredytowa. Teoretycznie jezeli masz stale
    wplywy (praca) powyzej 5000zl to bank moze byc bardziej elastyczny.

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2004-01-16 11:35:43
    Temat: R: Wymogi do kredytu.
    Od: "Greg" <k...@t...it>

    Sebol <l...@s...pl> wrote in message bu793f$ijp$...@n...news.tpi.pl...

    > z reguly hipoteka + zdolnosc kredytowa. Teoretycznie jezeli masz stale
    > wplywy (praca) powyzej 5000zl to bank moze byc bardziej elastyczny.

    zaluzmy ze posiadam teren z dystrybutorem LPG , ktory przynosi mi zysk
    miesieczny w granicach 4/5000zl.
    W takim ukladzie moge liczyc na kredyt powyzej 100.000zl?

  • 4. Data: 2004-01-16 19:51:16
    Temat: Re: R: Wymogi do kredytu.
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Greg wrote:

> [...]

    > miesieczny w granicach 4/5000zl.
    > W takim ukladzie moge liczyc na kredyt powyzej 100.000zl?

    rozumiem ze DG - wiec nalezy przedlozyc dokumenety wskazujace na
    systematyczne dochody, bilans, rachunek zyskow i strat za lata ubiegle.
    Oczywiscie istotne jest zabezpieczenie kredytu ale gdy faktycznie mam
    przyzwoity zysk od dluzszego czasu to problemow nie powinno byc. 100 tys
    i wiecej moznesz uzyskac oczywiscie na okres przy ktorym splacanie rat
    pozwala na utrzymywanie siebie i rodziny.

    --
    l...@s...pl