  • 1. Data: 2004-01-15 21:24:53
    Temat: Zakladanie konta w Szwajcari___pytanko
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem w trakcie zakladania konta w Szwajcari przez Internet.

    Dostalem wlasnie papiery do podpisania i musze z nimi wyslac kopie paszportu
    która jest...... stamped with a veryfing Apostille.

    Co to jest ten Apostille i gdzie powinienem pojsc to zalatwic?

    PZDR

  • 2. Data: 2004-01-15 21:32:35
    Temat: Re: Zakladanie konta w Szwajcari___pytanko
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Witam,
    > Jestem w trakcie zakladania konta w Szwajcari przez Internet.

    Jaki bank jesli mozna wiedziec??

    pzdr,
    michal

  • 3. Data: 2004-01-15 21:39:59
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Oto bank:

    https://www.postfinance.ch

    Prowadzenie konta kosztuje 3 franki miesiecznie.

    patek

  • 4. Data: 2004-01-15 21:42:20
    Od: "Pogo" <p...@o...pl>

    cos im strona nie dziala...

  • 5. Data: 2004-01-15 21:58:01
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Pogo wrote:
    > cos im strona nie dziala...

    dziala

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 6. Data: 2004-01-17 13:11:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> wrote:

    > dziala

    Dziala szkielet, ale nie laduja sie dane. Na stronie glównej straszy miejsce
    na nieistniejace obrazki. A ja bylem ciekawy jak wygladaja ichnie karty - i
    tez sie nie dowiedzialem, bo nic nie chce sie wczytac.

    --
    uklony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 7. Data: 2004-01-17 22:22:04
    Od: "erwin16" <e...@...Y.S.Z.go2.pl>

    Uzytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisal w wiadomosci news:40093463@news.home.net.pl...

> [...]
    > na nieistniejace obrazki. A ja bylem ciekawy jak wygladaja ichnie karty -
    > tez sie nie dowiedzialem, bo nic nie chce sie wczytac.

    Ze swistakiem... co zawija.

  • 8. Data: 2004-01-18 08:56:10
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Co to jest ten Apostille i gdzie powinienem pojsc to zalatwic?

    Apostylizacja to jest rodzaj uwierzytelnienia dokumentow, jest pewna grupa
    krajow, ktorych ona dotyczy, ale Polska do nich nie nalezy (stosuje sie ja
    miedzy krajami, ktore nie maja podpisanej umowy o pomocy prawnej, np Rosja i
    wiekszosc panstw europejskich). Najlepiej zadzwon do banku i wyjasnij to, bo
    apostylizacji nie zrobisz w Polsce, bo to bez sensu. Powinna wystarczyc
    kopia potwierdzona przez notariusza i tlumaczenie przysiegle noty
    notariusza - bo w Polsce notariusze pisza wszystko po polsku, wiec nikt nie
    bedzie wiedzial, ze to notariusz:)
    Troszke to bledne kolo, prosciej by bylo pojechac na dzien i zalatwic
    osobiscie, jak sie stawisz z paszportem, to nikt Cie nie bedzie chcial
    apostylizowac:)
    Wojtek

  • 9. Data: 2004-01-18 10:37:11
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
> [...]
    [...]
> [...]
    > na nieistniejace obrazki. A ja bylem ciekawy jak wygladaja ichnie karty -
    > tez sie nie dowiedzialem, bo nic nie chce sie wczytac.

    takie efekty mam pod ie, natomiast opera wyswietla wszystko prawidlowo

    pzdr,