  • 1. Data: 2004-01-15 20:45:11
    Temat: Karta kredytowa dla studenta - wydaje taka jakis bank??
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    Witam,
    Mam pytanie - czy jakis bank w Polsce wydaje karty kredytowe dostepne
    dla np studentow? Czyli osob nie majacych znacznych (czytaj: nie majacych
    wcale) zarobkow? Ewentualnie - posiadajacych stypendia, ktore na stan
    polskiej gospodarki sa nadwyraz marne ;-)

    pozdr,
    michal

  • 2. Data: 2004-01-15 21:20:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-15 21:45, Użytkownik michał napisał:
    > Witam,
    > Mam pytanie - czy jakis bank w Polsce wydaje karty kredytowe dostepne
    > dla np studentow? Czyli osob nie majacych znacznych (czytaj: nie majacych

    BPH-PBK (mbank chyba tez).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-01-15 21:21:06
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "michał" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wcale) zarobkow? Ewentualnie - posiadajacych stypendia, ktore na stan
    > polskiej gospodarki sa nadwyraz marne ;-)

    mBank ma cos takiego.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2004-01-15 21:31:21
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > mBank ma cos takiego.

    I oferuje 'normalna' karte kredytowa bez minimalnych nawet zarobkow??

    pzdr,
    michal

  • 5. Data: 2004-01-15 21:35:24
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    > dostepne
    > majacych

    > I oferuje 'normalna' karte kredytowa bez minimalnych nawet zarobkow??

    Najnormalniejsza w swiecie kredytowa Visa Electron z grace periodem. Po
    szczegoly zapraszam na strony banku:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/index
    .html