  • 1. Data: 2004-01-15 17:53:45
    Temat: Sezam Inwestor - cóż to znowu?
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dostałem propozycję od banku BPHPBK automatycznego uszczęśliwienia mnie
    Sezamem Inwestor (cóż to znowu za cudo)

    Otóż bank zmienia mi konto ze Srebrnego na Inwestor, informuje mnie o
    tym, i jak mi się nie podoba to mam mu list wysłać!

    Chyba jednak przekroczą mój poziom cierpliwości.

    Przepraszam, to jakiaś nowa świecka tradycja, aby automatycznie
    wprowadzać takie zmiany? A jak nie chcę to musze wysłac list (na własny
    koszt) że nie chce?

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 2. Data: 2004-01-15 18:13:02
    Temat: Re: Sezam Inwestor - cóż to znowu?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> wrote:
    > Dostałem propozycję od banku BPHPBK automatycznego uszczęśliwienia
    > mnie Sezamem Inwestor (cóż to znowu za cudo)

    Kosztuje tyle samo, a jak ci sie zachece to mozesz zaczac grac na gieldzie w
    prosty sposob ;)