  • 1. Data: 2004-04-16 12:52:15
    Temat: izzyKonto -> eKonto (mBank) - czy warto?
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Obecnie mam w mBanku izzyKonto. Mam ukończone 18 lat i chciałbym zamienić je
    na eKonto w którym m.in. można bezpłatnie otrzymać kartę bankomatową. Czy jest
    taka możliwość i czy jest to korzystna zamiana (czy są ew. jakieś opłaty,
    kruczki, itp.)?

    Pzdr,
    Bartek

  • 2. Data: 2004-04-16 13:36:01
    Temat: Re: izzyKonto -> eKonto (mBank) - czy warto?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Bartek Sawicki wrote:
> [...]
    > taka możliwość i czy jest to korzystna zamiana (czy są ew. jakieś opłaty,
    Otwórz po prostu eKonto przez telefon (być moze będą chcieli odbitki
    dowodu), gdy już wszytko będzie ok (w szczególności gdy juz kartę
    dostaniesz) możesz (ale nie musisz) zamknąć izzy.
    Zamiany(w sensie zachowania numeru konta) chyba się nie da zrobić.
    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 3. Data: 2004-04-16 13:55:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartek Sawicki napisał:
> [...]
    > je na eKonto w którym m.in. można bezpłatnie otrzymać kartę bankomatową.
    > Czy jest taka możliwość i czy jest to korzystna zamiana (czy są ew.

    Nic nie tracisz a możesz zyskać. Nie będziesz płacił za wydanie karty
    płatniczej oraz za prowadzenie konta. Tylko przelewy na inne rachunki
    niż w mBanku są płatne 50 groszy za sztukę. Najlepiej zadzwoń na mLinię.
    Tam powinni udzielić Ci szczegółowych informacji jak postąpić w Twojej
    sytuacji.

    Pozdrawiam,

    K.

  • 4. Data: 2004-04-16 15:28:31
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Otwórz po prostu eKonto przez telefon (być moze będą chcieli odbitki
    > dowodu)
    mój brat w styczniu tego roku kończył 18 lat i chciał otworzyć eKonto
    (posiada izzy), ale konsultant powiedział, że najpierw musi wysłać
    formularz zmiany danych osobowych (chodzi o zmianę legitymacja > dowód z
    kserem) i dopiero wówczas może otworzyć eKonto, gdyż do posiadania
    eKonta czy eMax'a jako dowód potwierdzający tożsamość potrzebny jest DO
    lub paszport a nie legitymacja szkolna

    > Zamiany(w sensie zachowania numeru konta) chyba się nie da zrobić.

    jest nowy numer

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2004-04-16 16:31:46
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    david <d...@N...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > kserem) i dopiero wówczas może otworzyć eKonto, gdyż do posiadania
    > eKonta czy eMax'a jako dowód potwierdzający tożsamość potrzebny jest DO

    Ja pamiętam, że wysyłałem ksero paszportu, więc chyba nie trzeba drugi raz
    wysyłać. Chyba, że będą chcieli ksero dowodu, to wtedy trzeba będzie wysłać.

  • 6. Data: 2004-04-16 17:47:02
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Fri, 16 Apr 2004 12:52:15 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Bartek
    Sawicki w wiadomości <news:c5oktv$4fq$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > taka możliwość i czy jest to korzystna zamiana (czy są ew. jakieś opłaty,

    Załóż sobie eKonto i wyrób do niego kartę VE, ale izzykonta nie
    likwiduj, używaj go tak samo, jak dotychczas.
    eKonta używaj tylko i wyłącznie do operacji kartą. W ten sposób Twoje
    pieniądze pozostaną bezpieczne w wypadku zgubienia, kradzieży lub
    skopiowania Twojej karty płatniczej.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2004-04-17 21:25:27
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1vib3t5ofm7tb.dlg@krak.eu.org...
> [...]
    > eKonta używaj tylko i wyłącznie do operacji kartą. W ten sposób Twoje
    > pieniądze pozostaną bezpieczne w wypadku zgubienia, kradzieży lub

    To nie lepiej założyć do tego eMaxa?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-04-17 23:20:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Waszczynski napisał:
    > To nie lepiej założyć do tego eMaxa?

    Eeee, opłata za kartę dosyć wysoka, jej odnowienie także kosztuje a
    także tylko jeden rachunek zdefiniowany, na który można przelewać pieniądze.

    K.

  • 9. Data: 2004-04-18 15:56:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Eeee, opłata za kartę dosyć wysoka, jej odnowienie także kosztuje a
    > także tylko jeden rachunek zdefiniowany, na który można przelewać
    pieniądze.

    No i co z tego? Przecież równocześnie jest eKonto, które ma darmową kartę i
    wiele przelewów, które na eMaxa działają on-line.

  • 10. Data: 2004-04-18 16:33:46
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Apr 2004 17:56:48 +0200,
    osoba podpisana: Tomasz Waszczynski <w...@w...org>
    napisała:
> [...]
    >
    > No i co z tego? Przecież równocześnie jest eKonto, które ma darmową kartę i
    > wiele przelewów, które na eMaxa działają on-line.
    Ale autor wątku _NIE_MA_ ekonta. I pyta się czy założyć.

    KJ

    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by