  • 1. Data: 2004-04-16 13:11:27
    Temat: [BPH] Bursztynowa VC ?
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Witam!

    Pytanko - czy mając rachunek Sezam Srebrny i Bursztynową VC jest możliwe
    wykonywanie przelewów w ciężar karty ? Czy to działa od razu, czy trzeba
    cos aktywować, a może niemożliwe ?
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 2. Data: 2004-04-16 15:56:36
    Temat: Re: [BPH] Bursztynowa VC ?
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanko - czy mając rachunek Sezam Srebrny i Bursztynową VC jest możliwe
    > wykonywanie przelewów w ciężar karty ? Czy to działa od razu, czy trzeba
    > cos aktywować, a może niemożliwe ?

    nie mam bursztynowej tylko zwykla srebrna
    przelewy mozna robic z sezama - ale jesli mnie pamiec nie mysli to :
    - przelew ten traktowany jest jak wyplata gotowkowa
    wobec powyzszego - oferta uwazana jest przeze mnie jako bezsensowna
    ps
    1. owszem byla promocja ze nie traktowano to jako gotowki, ale to bylo na
    czas okreslony
    2. owszem jest w sezamie pozycja "aktywuj" ale ja tego nie ruszam :-), z
    opisu wyglada to raczej na funkcjonalnosc zwyklego przelewu niz na jakas tam
    aktywacje

  • 3. Data: 2004-04-16 16:53:17
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > 2. owszem jest w sezamie pozycja "aktywuj" ale ja tego nie ruszam :-), z
    > opisu wyglada to raczej na funkcjonalnosc zwyklego przelewu niz na jakas
    > tam aktywacje

    Zabij mnie, a nie mogę tego znaleźć...

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-04-16 17:40:06
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Zabij mnie, a nie mogę tego znaleźć...

    No bo moze jak masz bursztynowa to tego nie ma?
    Bursztynowa jest chyba tylko MCE? VC od Silver?

  • 5. Data: 2004-04-16 19:05:09
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > No bo moze jak masz bursztynowa to tego nie ma?
    > Bursztynowa jest chyba tylko MCE? VC od Silver?

    No chyba własnie tak jest, ale:
    http://www.kartykredytowe.pl/532589.dhtml

    ..i tam piszą, że:
    "W przypadku Bursztynowej Karty Kredytowej oraz karty Premium Club - BPH
    do końca stycznia 2004 r. usługa dostępna wyłącznie w terminalach
    transakcyjnych Banku BPH."

    No i fajnie, styczeń już daawno za nami a tu co...

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 6. Data: 2004-04-16 19:19:13
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krab <_...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > 2. owszem jest w sezamie pozycja "aktywuj" ale ja tego nie ruszam :-), z
    > opisu wyglada to raczej na funkcjonalnosc zwyklego przelewu niz na jakas

    do końca września 2004 przelewy z rachunku karty kredytowej traktowane są
    jako transakcje bezgotówkowe, BPH pobiera 0,5% prowizji. Korzysta się
    również z 55 dniowego GP.

  • 7. Data: 2004-04-18 19:26:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-16 21:05, Użytkownik SebCz napisał:

    > No i fajnie, styczeń już daawno za nami a tu co...

    Działa, od marca chyba...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105