  • 1. Data: 2004-04-16 14:59:50
    Temat: Integrum=>e-Integrum
    Od: Sunwoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    Moja mama posiada konto Integrum w Bgz. Czy to konto mozna
    obslugiwac przez internet? Chodzi o to by mozna bylo podgladac choc
    stan konta przez internet. Czy trzeba jakos specjalnie przeksztalcac
    to konto zwykle w internetowe?
    I ile wynosi oplaca za obsluge internetowa?
    W tej chwili jest to oplaca miesieczna 5pln za standardowe konto.

    Pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-04-16 16:09:25
    Temat: Re: Integrum=>e-Integrum
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Sunwoj wrote:
    > Witam.
    > Moja mama posiada konto Integrum w Bgz. Czy to konto mozna
    > obslugiwac przez internet? Chodzi o to by mozna bylo podgladac choc
    > stan konta przez internet.

    pewnie że można - sprawdz na infolinii tel. 0 801 12 34 56
    przy okazji zobaczyłem, że zmieniają wygląd - od jutra ma być coś nowego
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-04-16 16:51:54
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    blad wrote:

    > pewnie że można
    ... o ile oddział, w którym ma rachunek, podłączony jest do Centralnego
    Systemu Informatycznego (czy jakoś tak) - ponoć do końca roku zostaną
    podłączone wszystkie placówki, ale teraz najlepiej:
    > - sprawdz na infolinii tel. 0 801 12 34 56

    > przy okazji zobaczyłem, że zmieniają wygląd - od jutra ma być coś nowego

    Tak. Jestem bardzo ciekaw, co wymyślą - ponoć ma być tylko bardziej
    "user firendly" z zachowaniem dotychczasowej (dość rozbudowanej)
    funkcjonalności.

    Pozdrawiam,

    Marek