  • 1. Data: 2002-06-24 12:02:33
    Temat: Przewalutować czy nie?
    Od: Wojciech Czapliński <m...@p...onet.pl>

    Wziąłem kredyt mieszkaniowy we frankach szwajcarskich i ostatnie notowania kursowe
    doprowadzają mnie do palpitacji. Przewalutować czy przeczekać. Jeżeli przewalutować
    to na co?

    pozdrawiam - W.

  • 2. Data: 2002-06-24 12:29:16
    Temat: Re: Przewalutować czy nie?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:af71h0$hhr$1@news.tpi.pl...
    >Wziąłem kredyt mieszkaniowy we frankach szwajcarskich i ostatnie notowania
    kursowe doprowadzają mnie >do palpitacji. Przewalutować czy przeczekać.
    Jeżeli przewalutować to na co?

    No popatrz.

    A przez ostatnie kilka miesiecy wiele osob polecalo CHF.

    Karol

  • 3. Data: 2002-06-24 12:31:59
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Wojciech Czapliński <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:af71h0$hhr$...@n...tpi.pl...
    Wziąłem kredyt mieszkaniowy we frankach szwajcarskich i ostatnie notowania
    kursowe doprowadzają mnie do palpitacji. Przewalutować czy przeczekać.
    Jeżeli przewalutować to na co?

    Na jeny - stanowczo na jeny japonskie ;-)

    Malin

    --

    =========
    "Szczegolnie nie oszczedzam pieniedzy w bankach z kapitalem zagranicznym..."

  • 4. Data: 2002-06-24 12:38:16
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:af73e9$do6$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Jeżeli przewalutować to na co?
    >
    > No popatrz.
    >
    > A przez ostatnie kilka miesiecy wiele osob polecalo CHF.

    Kto niby polecal CHF? Przeciez wiadomo, ze jak idzie zawierucha (po 11
    wrzesnia), to CHF jest najsilniejsza waluta. Chybza polecali CHF na
    depozyty. ale kredyt to tylko w USD!!

    Malin

    --

    =========

  • 5. Data: 2002-06-24 12:38:48
    Od: "Marek Ż." <g...@p...onet.pl>

    Wg mnie Franek idzie na 3 Pln (a może wyżej)
    Jeżeli waluta to $, a najbezpieczniejsza wydaje się teraz złotówka
    Pozdrawiam
    Marek Ż.

  • 6. Data: 2002-06-24 12:45:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:af73oq$qq5$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Kto niby polecal CHF? Przeciez wiadomo, ze jak idzie zawierucha (po 11
    > wrzesnia), to CHF jest najsilniejsza waluta. Chybza polecali CHF na

    Nie wiem kto polecal. Wiem, ze byly takie posty, z tekstami, ze nawet w
    bankach zachwalaja CHF na kredyty.
    Ze to niby taka stabilna waluta do PLN. A wystarczylo tylko obejrzec wykres
    1-roczny kursu sredniego w NBP.

    Karol

  • 7. Data: 2002-06-24 12:51:07
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A przez ostatnie kilka miesiecy wiele osob polecalo CHF.

    Eeee tam. USD albo PLN.
    Wystarczyło popatrzeć na wykresy, by zobaczyć ze CHF oscyluje wokół Euro.
    A kredyt w walucie jest dobry, ale dla banku - ryzyko kursowe zostaje
    kredytobiorcy :-)).

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-06-24 12:53:43
    Od: "Marek Ż." <g...@p...onet.pl>

    Zdaje się że specjaliści z Millenium :-))))
    Oczywiście w trosce o swoich klientów !!!!!

    A jeśli jeny to chyba przy 3,6

    Marek Ż

  • 9. Data: 2002-06-24 12:59:08
    Od: "Marek Ż." <g...@p...onet.pl>

    Tak masz rację :-)))
    Ja wziołem kredyt hipoteczny
    w dolarach w październiku 2000 :-)))
    Zarobią na mnie jak cholera :-)))

    Marek Ż.

  • 10. Data: 2002-06-25 05:39:59
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Ż." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak masz rację :-)))
    > Ja wziołem kredyt hipoteczny
    > w dolarach w październiku 2000 :-)))
    > Zarobią na mnie jak cholera :-)))

    Zarobią, nie martw się o bank.
    Wtedy skupili od Ciebie $ odsprzedając innym z odpowiednią różnica kursową i
    teraz sprzedają Ci $ odkupując od innych także z godziwą różnicą :-)).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik