  • 1. Data: 2002-06-24 11:14:42
    Temat: Lukas - lokata obronna
    Od: "Piotr " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Właśnie niczego nie świadomy zerwałem lokatę obronną
    /dla niewtajemniczonych dodam, że była to lokata, która miała chronić
    oszczędności przed podatkiem/.
    Wszystko byłoby ok gdyby na wyciągu otrzymanym z banku nie pojawił się
    .... podatek !!!! naliczony od odsetek wypłaconych po 1 marca 2002.

    Zaniepokojony tą sytuacją zadzwoniłem na Lukas Linię a tam uprzejmy pan
    mówi tak: ponieważ jest to zerwanie warunków umowy podatek zostanie naliczony.

    Więc teraz pytam: Jak to jest z tą lokatą "niby" obronną?
    Jest opodatkowana czy też nie ?

    Nadmienię jeszcze, że gdy zakładałem lokatę miła pani w okienku zapewniała,
    że lokatę będę mógł zerwać w dowolnym momencie /będzie to co prawda
    kosztowało utratę naliczonych w danym okresie rozliczeniowym odsetek/ ale o
    żadnym podatku nie miało być mowy.

    A co będzie za 10 lat gdy na 1 miesiąc przed zadeklarowanym okresem ktoś
    zerwie lokatę niby "obronną" ?
    Co bank zrobi wówczas gdy zaległe opodatkowanie od wypłaconych kwot będzie
    większe od lokaty ?? Czy ludzie będą mósieli dopłacić /hihi/ ??

  • 2. Data: 2002-06-24 11:35:49
    Temat: Re: Lukas - lokata obronna
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    "Piotr " <p...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    naliczony.

    > Więc teraz pytam: Jak to jest z tą lokatą "niby" obronną?

    lol....
    przecież ten temat był wałkowany tyle razy :-)))

    lukas nie popełnił żadnego błędu ... nie można zrywac lokat
    "antypodatkowych" gdyż jest zo "zerwanie warunków umowy"