  • 11. Data: 2002-06-25 08:05:14
    Temat: Re: Przewalutować czy nie?
    Od: "Marcello" <m...@p...onet.pl>

    A który bank daje kredyt hipoteczny w jenach?
    Pzdr
    Marcin
    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:af73d2$c88$1@news.tpi.pl...

  • 12. Data: 2002-06-25 08:20:19
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcello" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A który bank daje kredyt hipoteczny w jenach?
    > Pzdr
    > Marcin
    AFAIK w zeszlym roku Budbank udzielal kredytow w jenach (nie wiem jak
    jest w tym roku) ale z paskarska marza, oprocentowanie powyzej 5
    procent bylo :(

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 13. Data: 2002-06-25 10:29:57
    Od: "Marcello" <m...@p...onet.pl>

    To chyba jeny odpadają. Ja właśnie mam w Euro, które idzie w góre i
    zastanawiam sie czy nie przewalutować na franki ?
    Pzdr
    Marcin
    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:af99dh$kjo$1@news.tpi.pl...

  • 14. Data: 2002-06-25 10:33:08
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Marcello <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > To chyba jeny odpadają. Ja właśnie mam w Euro, które idzie w góre i
    > zastanawiam sie czy nie przewalutować na franki ?

    Euro i franki sa prawie idealnie skorelowane. Tak wiec przy nizszej stopie
    porc. dla CHF jest to bardzo logiczne. Sila obydwu walut bedzie podobna.
    Jednak gdyby zawierucha (na przyklad nowy atak terrorystyczny) sie dalej
    poglebiala, to CHF powinien wykazac sie wieksza sila wzglwedem euro i duzo
    wieksza wzgledem USD.

    Ja mam kredyt w USD i na razie nie narzekam. Wszystko midzie zgodnie z moimi
    planami i progniozami stawianymi pod koniec 2001 roku, gdy bralem ten kredyt
    :)

    Pozdrawiam

    Malin

    --

    =========

  • 15. Data: 2002-06-25 11:12:59
    Od: "Marcello" <m...@p...onet.pl>

    To gratuluje wyczucia rynku:)))
    Rownież brałem pod koniec 2001, ale nie uważałem USD za bezpieczną walute na
    kredyt hipoteczny. Masz rację, że franki i euro sa idealnie skorelowane, ale
    rożnica w oprocentowaniu jest 4.65%, tak wiec, franki musialyby wzrosnąc
    gdzies do 4,3 zl aby mi sie wyrównała rata z euro. Niestety ale kredyt
    musialem wziąc z dnia na dzień i miałem tylko do wyboru eur, usd i zł. Tak
    wiec chyba czas na zmiane:))
    pozdrawiam
    wiadomości news:af9gq8$q1o$1@news.tpi.pl...

  • 16. Data: 2002-06-25 11:20:37
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Marcello napisal:
    > To gratuluje wyczucia rynku:))) [...]

    Malin to zawodowiec; prognozuje na podstawie lamania we wlasnym krzyzu
    ;)
    BP, NMPS

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 17. Data: 2002-06-25 12:28:05
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Grzegorz Dabrowski <g...@t...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:6...@t...net.pl...

    > Malin to zawodowiec; prognozuje na podstawie lamania we wlasnym krzyzu
    > ;)

    Ostatnio cos lupania ustaly. I teraz przez jakis czas nie wiem co bedzie
    dalej ;-)

    Malin

    --

    =========

  • 18. Data: 2002-06-28 06:13:33
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:af71h0$hhr$1@news.tpi.pl...
    Wziąłem kredyt mieszkaniowy we frankach szwajcarskich i ostatnie notowania
    kursowe doprowadzają mnie do palpitacji. Przewalutować czy przeczekać.
    Jeżeli przewalutować to na co?

    pozdrawiam - W.
    Ja czekam, ale max 1 mies rozkład jest zachowany tylko skoki wyższe.
    Baardzo dziekuje p. Millerowi :(
    Cezar

  • 19. Data: 2002-06-28 11:15:55
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CEzar" <c...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja czekam, ale max 1 mies rozkład jest zachowany tylko skoki wyższe.
    > Baardzo dziekuje p. Millerowi :(
    > Cezar

    Sobie podziękuj, co ma Miller do tego.
    Nie znasz się rynku walutowym i dałeś się wyrolować bankowi biorąc ryzyko
    kursowe na siebie.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik