  • 1. Data: 2002-06-24 13:04:51
    Temat: BZ WBK - internet?
    Od: "Paweł" <p...@p...pl>

    Dziendobry.
    Mam takie o to pytanie w sprawie podanego powyżej banku.Otóz mam konto ,ale
    niestety założone przed fuzją z WBK i nijak nie moge załozyc dostepu przez
    internet.Wysyłałem 2 razy już wniosek i do tej pory nie otrzymałem
    odpowiedzi.Czy ktoś wie co należy zrobić?Czy będe musiał sie pofatygowac i
    założyc drugie konto w tym samym banku :-( ?
    Paweł.

  • 2. Data: 2002-06-24 13:56:30
    Temat: Re: BZ WBK - internet?
    Od: <g...@p...onet.pl>

    wystarczy pojsc do oddzialu i zalozyc sobie dostep do juz posiadanego konta,
    przy okazji opierdzielajac pracownika oddzialu, ze nie zalozyl dostepu na
    wniosek z internetu.
    \

  • 3. Data: 2002-06-24 17:16:17
    Od: "pussel" <p...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > pory nie otrzymałem odpowiedzi.Czy ktoś wie co należy zrobić?Czy będe
    > musiał sie pofatygowac i założyc drugie konto w tym samym banku :-( ?

    wystarczy podejść do oddziału i od ręki uruchomią ci usługi BZWBK24 (mi tak
    zrobiono)
    pozdrawiam
    pussel

  • 4. Data: 2002-06-25 19:44:03
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...pl> napisał
    w wiadomości news:af75d2$4$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > odpowiedzi.Czy ktoś wie co należy zrobić?Czy
    będe musiał sie pofatygowac i
    > założyc drugie konto w tym samym banku :-( ?

    A wyslij maila do rzecznika klientow w BZWBK, u
    mnie poskutkowało (w innej sprawie)

    Sark