  • 11. Data: 2007-11-23 10:19:01
    Temat: Re: Przeniosą mnie z BPH do PKO
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Płacą Ci za reklamę?

    /*-+

  • 12. Data: 2007-11-23 10:40:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lis, 11:19, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:
    > Płacą Ci za reklamę?

    Chcialbym :))))

    Przyznam sie, ze popularyzuje ta karte, zeby zainteresowanie oferta
    spowodowalo utrzymanie jej na rynku :)

    Citi (bezplatne przelewy za media) i Moneypl (gotowka w przelewie
    wchodzaca w GP) nie potrzebuja reklamy :)

  • 13. Data: 2007-11-23 11:08:34
    Od: "Andrzej" <k...@p...onet.pl>

    Jesli nie potrzebujesz KK, to zwroce ci uwage tylko na KK Polbanku,
    ktora warto miec ze wzgledu na korzystna funkcje rat w karcie.
    Zakup+5% i calosc rozkladasz na 12 rat.
    Wg mnie, taka KK to idealna rezerwa dla osoby, ktora nie korzysta z
    kart (koszt 25 zl rocznie od drugiego roku) a moze jej nieoczekiwanie
    wyskoczyc koniecznosc szybkiego zakupu na raty.

    Mam KK 3 roznych bankow, kazda ze wzgledu na inne opcje dodatkowe, KK
    Polbanku wlasnie ze wzgledu na powyzsze.

    Właśnie ci co do mnie dzwonią zaczynają od tego, że mogę coś kupić na kredyt
    lub raty i ich bank nie weźmie za to odsetek. Tylko że ja od razu mówię, że
    nigdy nie brałem i nie zamierzam brać kredytów i wtedy zaczynają się jąkać i
    gadać coś o jakimś prestiżu i wyróżnianiu, że może srebrna, może złota... i
    takie tam bzdety. Jako że nie ufam politykom, prawnikom i bankowcom
    grzecznie kończę rozmowę.
    Tak jak pisałem nie mam głowy do analizowania tych wszystkich produktów
    bankowych i dlatego pewnie większość kasy trzymam w pekao.
    Jeśli chodzi o TB to konta chciałem założyć chyba jakoś na początku ich
    działalności więc mogli mieć problemy. Tak więc proszę się nie sugerować
    moimi z mini przygodami.
    W zasadzie miałem czekać dalej, aż się to poprawi tylko rozbroił mnie jeden
    z ich konsultantów
    "No wie pan może pan narazie tylko biernie podglądać co jest na koncie, ale
    pieniądze można wpłacić"
    Miałem traktować to konto jako termiowe czyli miałem tam przelać sporą część
    swoich oszczędności. Dopiero miałbym jaja.
    Andrzej

  • 14. Data: 2007-11-23 11:36:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lis, 12:08, "Andrzej" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Jako że nie ufam politykom, prawnikom i bankowcom
    > grzecznie kończę rozmowę.

    Ja sobie sam dobieram produkty, komponujac je z tego co wyszukam, a
    nie z ofert telefonicznych. KK, podobnie jak odpowiednia linia
    debetowa naleza do obszaru moich zainteresowan. Podobnie mozliwosci
    skorzystania z kredytu.

  • 15. Data: 2007-11-23 13:01:44
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Lis, 09:57, "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

> [...]
    > ale... Jak przejrzałem to, co oferuje PeKaO, zrezygnowałem.
    > Eurokonto Plus, mimo, że płatne 11,50pln/m-c, jest dużo gorsze od SezamMaxa.
    > Ja mam za 12,95pln/m-c bezpłatne przelewy, bezpłatnie korzystam z wszystkich
    > bankomatów w Polsce, oprocentowanie 3,7%, co przy jakimś normalnym stanie
    > gotówki pozwala nie tylko zarobić na opłatę za prowadzenie rachunku ale i coś
    > nadto. Tak jest przynajmniej w moim przypadku.
    > Z Eurokonta Plus przelewy przez net po 0,50pln i nie słyszałem, aby można było
    > korzystać z wszystkich bankomatów za free.

    Osobiście trzymam jeszcze Eurokonto z kilku pewnych względów. Nie
    robię z niego przelewów, traktuję jako konto dodatkowe. W Eurokoncie
    dołączony jest Pakiet Pomocny, z którego mam okazję korzystać dość
    często - ubezpieczenie w podróży, assistance, concierge, naprawy AGD i
    drobne remonty. Dostaję z tego produktu rocznie więcej niż roczna
    opłata za prowadzenie tego konta. Domatorzy i złote rączki nie
    potrzebują tego produktu.
    Z operacjami bieżącymi i trzymaniem pieniędzy przeniosłem się gdzie
    indziej, gdzie nie ma pakietu pomocnego, za to zarabiam na depozycie i
    nie płacę za operacje podstawowe.

  • 16. Data: 2007-11-23 21:25:58
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    > Co prawda obecnie jestem rowniez gotowy do migracji z samego BPH, bo
    > mam w kontach i kartach mozliwosc ustawienia lacznei porownywalnego
    > pakietu uslug w znacznie nizszej cenie, ale czekam co sie urodzi po
    > fuzji z GeMoney.

    poczekasz minimum rok... warto ?

  • 17. Data: 2007-11-23 22:41:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lis, 22:25, "darkblue" <n...@n...pl> wrote:

    > poczekasz minimum rok... warto ?

    Sadze, ze wczesniej bedzie zarys zmian

  • 18. Data: 2007-11-24 16:21:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ls" <n...@s...pisac.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo prosto: znajdujesz sobie placowke, ktora przypadnie GE, bierzesz
    > stamtad formularzyk przeniesienia.
    > Wypelniasz i idziesz z nim do oddzialu, w ktorym zakladales konto
    > (dostaniesz ksero na potwierdzenie).

    Jeszcze prościej. ó formularzyk wystarczy soatwić w tym oddziale, w którym
    chcesz mieć konto. Sami prześlą i dopilnują, by nie zginęło.

  • 19. Data: 2007-11-25 18:19:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 09:47:17 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Czy mógłbyś napisać w czym Ci zawinił pekao. Tak z ciekawości bo ja mam tam
    > konto z 10lat i do tej pory mi nie podpadli. Głównie doceniam dużą ilość

    Ja np. się przeniosę do bph500 bo chcę mieć do dyspozycji sezam, a nie
    badziewny system bankowości elektronicznej pekao... W samym pekao mi
    wystarczyło to, jakie problemy były przy likwidacji konta firmowego :)

    Jedyne co mnie martwi to sieć bankomatów - jeśli w BPH500 będzie bardzo
    kiepsko, to pewnie jakoś to odżałuję i założę konto w pekao...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 20. Data: 2007-11-25 19:43:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lis, 19:19, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Jedyne co mnie martwi to sieć bankomatów - jeśli w BPH500 będzie bardzo
    > kiepsko, to pewnie jakoś to odżałuję i założę konto w pekao...

    Beda BPH przyoddzialowe + zapewne czesc stojacych luzem + Euronety. To
    nie tak malo
    Czytalem w kartachonline, ze przy koncu roku, dwa banki chca zawrzec
    umowe z BZWBK o korzystanie z bankomatow - nie zdziwilbymsie, jakby
    jednym z nich bylo male BPH.

    Jesli masz konto Sezmmax - to i tak masz wszystkie darmowe.
    Jesli nie masz, a chcesz poszerzyc sobie dostepne bankomaty, to mozesz
    uzupelnic konto o darmowe bankomaty mBanku i trzymac tam troche
    gotowki na emaxplus i zwalniac pod takie okazje.