  • 1. Data: 2007-11-22 12:30:18
    Temat: Jaka karta
    Od: ~|_ukasz <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl>

    Kolejne pytanie z cyklu... ostatnio takich parametrów nikt
    nie podawał, zresztą oferty się zmieniają...

    Szukam dodatkowej KK, warunek:
    1. darmowa (także jeśli NIE będzie jakichkolwiek transakcji)
    2. VISA
    3. dobry podgląd przez WWW
    4. może być na podstawie przeniesienia.
    (Tylko warunek pierwszy musi być bezwzględnie spełniony,
    przy czym jakieś 2zł/m-c ubezpieczenia też kwalifikuje się
    do kategorii "darmowa")

    Znacie takie zwierzę?

    TIA

    pozdrawiam
    ~|_ukasz

  • 2. Data: 2007-11-22 12:38:54
    Temat: Re: Jaka karta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 13:30, ~|_ukasz <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl> wrote:
> [...]
    > nie podawał, zresztą oferty się zmieniają...
    >
    > Szukam dodatkowej KK, warunek:
    > 1. darmowa (także jeśli NIE będzie jakichkolwiek transakcji)

    18 zl mBank (z wylaczonymi ubezpieczeniami) , 25 zl Polbank

    > 3. dobry podgląd przez WWW

    mBank

    > 4. może być na podstawie przeniesienia.

    mBank. Polbank lepiej nie z przenoszenia

  • 3. Data: 2007-11-22 13:17:27
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "~|_ukasz" <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl> napisał w
    wiadomości news:fi3skb$ebu$1@pippin.nask.net.pl...

    > (Tylko warunek pierwszy musi być bezwzględnie spełniony,
    > przy czym jakieś 2zł/m-c ubezpieczenia też kwalifikuje się
    > do kategorii "darmowa")
    >
    > Znacie takie zwierzę?

    Nie.

    marekz

  • 4. Data: 2007-11-22 13:30:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 13:38, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]

    Jeszcze visa Eurobanku - 15 zl, podglad uruchomili - nie znam jakosci.
    Pierwszy rok bez oplat. Krotkie GP - 52 dni chyba.

  • 5. Data: 2007-11-22 16:21:01
    Od: Piotr <p...@R...com>

    ~|_ukasz wrote:
> [...]
    > (Tylko warunek pierwszy musi być bezwzględnie spełniony,
    > przy czym jakieś 2zł/m-c ubezpieczenia też kwalifikuje się

    Citi. Karta i konto za darmo przez rok, a potem... albo zrezygnować,
    albo poprosić o przedłużenie promocji.,

    P.

  • 6. Data: 2007-11-22 16:27:40
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22044

  • 7. Data: 2007-11-22 16:57:28
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Piotr pisze:

    > Citi. Karta i konto za darmo przez rok, a potem... albo zrezygnować,
    > albo poprosić o przedłużenie promocji.,
    >
    > P.

    Już widzę jak przedłużają bezpłatność karty przy zerowych obrotach.
    Na takiej zasadzie żona ma ichniego mastera (a ja dodatkowego),
    praktycznie nie używanego. Tyle tylko, że to oni jej tego mastera
    zaproponowali i to po wielu latach awansowania w kategorii visa.
    A visa stała się bezpłatna już wcześniej, jak łatwo zgadnąć - przy
    próbie rezygnacji. Ale ta próba nastąpiła po pięciu latach posługiwania
    się kartą.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2007-11-22 20:06:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 17:27, jacko <j...@n...orange.pl> wrote:

    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/22044

    Nie miesci sie w kryteriach - 5 zl miesiecznie jesli nie ma
    transakcji. Pytajacy wyraznie pisal o karcie dodatkowej, rezerwowo
    lezacej w portfelu.

  • 9. Data: 2007-11-23 03:21:00
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Nie miesci sie w kryteriach - 5 zl miesiecznie jesli nie ma
    > transakcji. Pytajacy wyraznie pisal o karcie dodatkowej, rezerwowo
    > lezacej w portfelu.

    od 13. miesiąca płatna.
    za rok trzeba będzie rozejrzeć się za nową a z tej zrezygnować jeżeli
    nie chce korzystać (ew. może doładowywać prepaida 5 razy po kilka zł)

    trudno o kartę całkowicie bezpłatną przez okres dłuższy niż rok, łatwiej
    znaleźć taką gdzie przy otwarciu dają 50zł, a za rok pomyśleć o nowej.

  • 10. Data: 2007-11-23 20:36:35
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > (Tylko warunek pierwszy musi być bezwzględnie spełniony,
    > przy czym jakieś 2zł/m-c ubezpieczenia też kwalifikuje się

    http://finanse.netwaluta.pl/kartykredytowe/porownani
    e-kart-kredytowych/2/