    From: "Andrzej" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniosą mnie z BPH do PKO
    Date: Fri, 23 Nov 2007 12:08:34 +0100

    Jesli nie potrzebujesz KK, to zwroce ci uwage tylko na KK Polbanku,
    ktora warto miec ze wzgledu na korzystna funkcje rat w karcie.
    Zakup+5% i calosc rozkladasz na 12 rat.
    Wg mnie, taka KK to idealna rezerwa dla osoby, ktora nie korzysta z
    kart (koszt 25 zl rocznie od drugiego roku) a moze jej nieoczekiwanie
    wyskoczyc koniecznosc szybkiego zakupu na raty.

    Mam KK 3 roznych bankow, kazda ze wzgledu na inne opcje dodatkowe, KK
    Polbanku wlasnie ze wzgledu na powyzsze.

    Właśnie ci co do mnie dzwonią zaczynają od tego, że mogę coś kupić na kredyt
    lub raty i ich bank nie weźmie za to odsetek. Tylko że ja od razu mówię, że
    nigdy nie brałem i nie zamierzam brać kredytów i wtedy zaczynają się jąkać i
    gadać coś o jakimś prestiżu i wyróżnianiu, że może srebrna, może złota... i
    takie tam bzdety. Jako że nie ufam politykom, prawnikom i bankowcom
    grzecznie kończę rozmowę.
    Tak jak pisałem nie mam głowy do analizowania tych wszystkich produktów
    bankowych i dlatego pewnie większość kasy trzymam w pekao.
    Jeśli chodzi o TB to konta chciałem założyć chyba jakoś na początku ich
    działalności więc mogli mieć problemy. Tak więc proszę się nie sugerować
    moimi z mini przygodami.
    W zasadzie miałem czekać dalej, aż się to poprawi tylko rozbroił mnie jeden
    z ich konsultantów
    "No wie pan może pan narazie tylko biernie podglądać co jest na koncie, ale
    pieniądze można wpłacić"
    Miałem traktować to konto jako termiowe czyli miałem tam przelać sporą część
    swoich oszczędności. Dopiero miałbym jaja.
    Andrzej