  • 1. Data: 2007-11-22 17:57:06
    Temat: Multi Visa Gold #2
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wiem, ze kilka osob czeka na ta karte, a bank mial problemy z produkcja
    wiec informuje, ze w dniu dzisiejszym karte otrzymalem.

    Przede wszystkim jest ona robiona na innym materiale i w inny sposob niz
    podstawowa KK Multi. Karta wydaje sie znaczenie solidniejsza,
    przypomina karty Millenium (przynajmniej te w wersji Gold, bo nie wiem
    jak wygladaja zwykle). Widac ze zmienil sie system produkcji. Dodatkowo
    karta jest wazna rok, wiec nie ma koniecznosci uzywania jej kilka lat
    (wiadomo, ze nie ma takiej karty, ktora sie zniszczy przy intensywnym
    uzytkowaniu). No i jest ona calkiem ladna pomijajac napis "Visa Gold",
    ktory IMO moglby nie istniec.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-11-22 18:22:48
    Temat: Re: Multi Visa Gold #2
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 22 Nov 2007 18:57:06 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Wiem, ze kilka osob czeka na ta karte, a bank mial problemy z
    > produkcja wiec informuje, ze w dniu dzisiejszym karte otrzymalem.
    (...)

    Ze złotem Ci do twarzy? :)

    http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/visa_
    gold_credit/

    Jak tak rzuciłem okiem to widzę, że w Multi jakiś progres nastąpił, bo
    nie tylko już samą kartę dają ale coś jeszcze - Pakiet Travel i Złoty
    Serwis Concierge.

    PS Tak się wszędzie przewija złoto/złoty i dziwi mnie trochę, bo w
    innych bankach to już "Goldy" przeszły do porządku dziennego a tu
    proszę jaka gloryfikacja ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-11-22 18:28:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski napisał(a):
    > Ze złotem Ci do twarzy? :)

    Ze zlota to mam wlasnie tylko karty. Ogolnie jakos zlota nie preferuje
    (chyba ze dotyczy to felg w Subaru) :)

    > Jak tak rzuciłem okiem to widzę, że w Multi jakiś progres nastąpił, bo
    > nie tylko już samą kartę dają ale coś jeszcze - Pakiet Travel i Złoty
    > Serwis Concierge.

    A i owszem, aczkolwiek nie bede chyba tego uzywal.

    > PS Tak się wszędzie przewija złoto/złoty i dziwi mnie trochę, bo w
    > innych bankach to już "Goldy" przeszły do porządku dziennego a tu
    > proszę jaka gloryfikacja ;)

    W koncu Multi aspiruje do bycia bankiem dla wybranych (ROFL). Nie no
    karte dali darmo (w bonusie limit odnawialny do konta), z fajnym limitem
    to wzialem i ich chwale. Pewnie do czasu, az czyms sobie zaszkodza. Np.
    do dzisiaj nie zostala rozpatrzona reklamacja w sprawie fraudu jakiego
    dokonano na mojej poprzedniej karcie u nich. Innymi slowy mam w Multi
    dwie KK, a podobno jest to niemozliwe :)

    Aczkolwiek ida swieta, wydatki planuje spore, wiec pewnie na prowizji
    sobie zarobia przyzwoicie :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-11-22 18:42:29
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 22 Nov 2007 19:28:42 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Pewnie do czasu, az czyms sobie
    > zaszkodza. Np. do dzisiaj nie zostala rozpatrzona reklamacja w
    > sprawie fraudu jakiego dokonano na mojej poprzedniej karcie u nich.

    O to jeszcze z tym się nie uporali? Ale rozumiem, że nie musiałeś
    zapłacić tylko transakcja jest zawieszona do wyjaśnienia?

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-11-22 19:13:55
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Jak tak rzuciłem okiem to widzę, że w Multi jakiś progres nastąpił, bo
    nie tylko już samą kartę dają ale coś jeszcze - Pakiet Travel i Złoty
    Serwis Concierge.

    Chyba downgrade.
    Ubezpieczenie podróżne było od dawna, jak i Service Concierge.
    Wcześniej ubezpieczycielem był AIG chyba, obecnie BRE Ubezpieczenia.
    Warunki ubezpieczenia przy zmianie firmy się pogorszyły dla kart Gold.
    W pełnym wariancie oferowany jest pakiet przy kartach platynowych. BRE
    oszczędziło na zmianie ubezpieczyciela tj. zatrzymali sobie składkę i
    przy tym ograniczyli warunki wypłat.
    Dlatego wypinam się z mojej darmowej i wciśniętej Gold za kilka
    miesięcy i przenoszę do ING, gdzie ubezpieczenie do karty VISA jest z
    Generali i nie ma obowiązku opłacania podróży kartą, żeby
    ubezpieczenie było ważne, tak więc i przy podróżach służbowych będę
    ubezpieczony.

  • 6. Data: 2007-11-22 22:39:23
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 22 Nov 2007 11:13:55 -0800 (PST)
    "k...@g...pl" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Generali i nie ma obowiązku opłacania podróży kartą, żeby
    > ubezpieczenie było ważne, tak więc i przy podróżach służbowych będę

    W Rajfim jest Uniqa i też nie trzeba za nic płacić - na 60 zł ma
    ubezpieczenie posiadacz karty i osoba towarzysząca, że tak
    informacyjnie zapodam z wieczora ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-11-23 05:39:38
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Lis, 23:39, "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > informacyjnie zapodam z wieczora ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    To ubezpieczenie nie jest pełne. Poczytaj dobrze i porównaj sobie
    ubezpieczenia na innych kartach.
    Brak wielu rzeczy. Uniqa w tym wariancie odpada.

  • 8. Data: 2007-11-23 06:02:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Mithos napisał(a):

    [...]

    > (w bonusie limit odnawialny do konta),

    ... za który będą Cię bonusowo kasować rocznie 1% od przyznanego limitu. :)

    --
    Wojciech Bancer

  • 9. Data: 2007-11-23 07:58:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.11.2007 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał/a:

    > ... za który będą Cię bonusowo kasować rocznie 1% od przyznanego limitu. :)

    Może się z tym liczy? Są przypadki, w których ten 1% rocznie +
    oprocentowanie od wykorzystania to betka w porównaniu z korzyściami z
    takiego krótkoterminowego kredytu.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2007-11-23 13:04:06

    On 23 Lis, 07:02, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > ... za który będą Cię bonusowo kasować rocznie 1% od przyznanego limitu. :)

    W innych bankach jest drożej. Pekao SA pobiera 1,8% prowizji, minimum
    100 zł do tego ponad 19% odsetek.