  • 21. Data: 2007-11-26 08:50:58
    Temat: Re: Przeniosą mnie z BPH do PKO
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Robert Tomasik napisal(a):
    > Jeszcze prościej. ó formularzyk wystarczy soatwić w tym oddziale, w
    > którym chcesz mieć konto. Sami prześlą i dopilnują, by nie zginęło.

    Hmmm, mnie nic nie powiedzieli o przeslaniu, swintuchy.
    Sam musialem zaniesc :(
    --
    pozdr.
    ls

  • 22. Data: 2007-11-26 10:41:12
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2007 09:50:58 +0100, ls napisał(a):

    > Hmmm, mnie nic nie powiedzieli o przeslaniu, swintuchy.
    > Sam musialem zaniesc :(

    Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z przeniesieniem :(
    Można się będzie zdziwić.
    Poza tym nie należy zapominać o rachunkach kart kredytowych, lokat,
    kredytów, szczególnie w przypadku, gdy np. Sezam jest rachunkiem wspólnym
    np. dla małżeństwa, a rachunki kart, lokat mają jednego właściciela.
    W moim przypadku wiem, że Sezam jest przeniesiony, a rachunek karty
    kredytowej już nie, mimo że wniosek na przeniesienie tego rachunku złożyłem
    kilka tygodni temu. Pozostało niewiele czasu. Za kilka dni nie da się już
    nic zrobić.
    --
    JotBe

  • 23. Data: 2007-11-26 11:44:06
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik JotBe napisal(a):
    > Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z przeniesieniem :(
    > Można się będzie zdziwić.

    Racja, nalezy sie potem upewnic co do efektu (u mnie przenosiny zajely
    jakies 2 tyg.).
    Dotyczy rachunku Sezam Srebrny, bez KK.
    --
    pozdr.
    ls

  • 24. Data: 2007-11-26 22:03:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ls" <n...@s...pisac.pl> napisał w wiadomości

    > Racja, nalezy sie potem upewnic co do efektu (u mnie przenosiny zajely
    > jakies 2 tyg.).
    > Dotyczy rachunku Sezam Srebrny, bez KK.

    jeszcze raz napiszę, ze najlepiej iśc do tego oddziału, w którym chce się
    pzostać i poprosić ich o sparwdzenie. Oni są żywotnie zainteresowani w
    utrzymaniu jak najwięcej klientów i na pewno sprawdzą to rzetelnie.

  • 25. Data: 2007-11-27 07:42:24
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

> [...]
    > się pzostać i poprosić ich o sparwdzenie. Oni są żywotnie
    > zainteresowani w utrzymaniu jak najwięcej klientów i na pewno

    Czemu jeszcze raz o tym piszesz?
    Przeciez, jak mozna przeczytac powyzej, przyznalem Ci racje... ;)
    Skad mialbym wiedziec, ze zajelo to 2 tygodnie, gdybym tego nie sprawdzil?
    --
    pozdr.
    ls

  • 26. Data: 2007-11-27 21:58:53