  • 1. Data: 2007-11-23 03:43:57
    Temat: Przeniosą mnie z BPH do PKO
    Od: "Zgadujzgadula" <p...@b...pl>

    jak temu zaradzić nie ruszając się z domu?:] gdzieś wyczytałem, że jak ktoś ma
    fundusze TFI-BPH to zostaje w mini bph, więc jak przez neta kupię funduszy za
    100zł zostaje w BPHmini?

  • 2. Data: 2007-11-23 08:01:40
    Temat: Re: Przeniosą mnie z BPH do PKO
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Zgadujzgadula napisal(a):
    > jak temu zaradzić nie ruszając się z domu?:] gdzieś wyczytałem, że jak
    > ktoś ma fundusze TFI-BPH to zostaje w mini bph, więc jak przez neta
    > kupię funduszy za 100zł zostaje w BPHmini?

    Bardzo prosto: znajdujesz sobie placowke, ktora przypadnie GE, bierzesz
    stamtad formularzyk przeniesienia.
    Wypelniasz i idziesz z nim do oddzialu, w ktorym zakladales konto
    (dostaniesz ksero na potwierdzenie).
    W ten sposob przenioslem sie jakis czas temu (czyli mieszcze sie w tym 1%
    wg JKB) i juz Pekao nie straszy mnie w nocnych koszmarach.
    Dzis zapowiada sie piekna pogoda, wiec warto zrobic sobie maly spacerek ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2007-11-23 08:47:17
    Od: "Andrzej" <k...@p...onet.pl>

    \
> [...]
    > wg JKB) i juz Pekao nie straszy mnie w nocnych koszmarach.
    > Dzis zapowiada sie piekna pogoda, wiec warto zrobic sobie maly spacerek ;)

    Witam

    Czy mógłbyś napisać w czym Ci zawinił pekao. Tak z ciekawości bo ja mam tam
    konto z 10lat i do tej pory mi nie podpadli. Głównie doceniam dużą ilość
    placówek i bankomatów nawet w małych miejscowościach. Mam również konto w
    mbanku i nie widzę specjalnie różnic w obsłudze. No może w pekao jest więcej
    wstukiwania pinów i weryfikacji klienta przy operacjach przez internet.
    Akurat ja miałem najgorsze doświadczenia z bankiem toyoty. Przez miesiąc nie
    udało mi się "podłączyć do konta" z pełnymi uprawnieniami do dysponowania
    pieniędzmi, ale w porę wypowiedziałem umowę. Uprzedzam , że korzystam tylko
    z podstawowych usług banku czyli rachunek bieżący, lokaty, fundusze i z
    karty maestro.

    Pozdrawiam Andrzej

  • 4. Data: 2007-11-23 08:52:45
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy mógłbyś napisać w czym Ci zawinił pekao.

    W sumie racja, bo wybór banków jest taki:
    - banki bardzo do dupy
    - banki do dupy
    A o pekało nigdy od nikogo nie słyszałem dobrego słowa.

    /*-+

  • 5. Data: 2007-11-23 08:57:17
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy mógłbyś napisać w czym Ci zawinił pekao. Tak z ciekawości bo ja mam tam
    > konto z 10lat i do tej pory mi nie podpadli. Głównie doceniam dużą ilość
    > placówek i bankomatów nawet w małych miejscowościach.

    Podłączę się do wątku. Też zastanawiałem się nad zmianą, jestem w mini-BPH,
    ale... Jak przejrzałem to, co oferuje PeKaO, zrezygnowałem.
    Eurokonto Plus, mimo, że płatne 11,50pln/m-c, jest dużo gorsze od SezamMaxa.
    Ja mam za 12,95pln/m-c bezpłatne przelewy, bezpłatnie korzystam z wszystkich
    bankomatów w Polsce, oprocentowanie 3,7%, co przy jakimś normalnym stanie
    gotówki pozwala nie tylko zarobić na opłatę za prowadzenie rachunku ale i coś
    nadto. Tak jest przynajmniej w moim przypadku.
    Z Eurokonta Plus przelewy przez net po 0,50pln i nie słyszałem, aby można było
    korzystać z wszystkich bankomatów za free.

    --
    igoR

  • 6. Data: 2007-11-23 09:10:11
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Andrzej napisal(a):
> [...]
    > wypowiedziałem umowę. Uprzedzam , że korzystam tylko z podstawowych
    > usług banku czyli rachunek bieżący, lokaty, fundusze i z karty maestro.

    Hej, mi Pekao w niczym nie zawinil - nie wiem skad ten pomysl?
    Od 10 lat mam konto w BPH, a oferta Pekao po prostu mnie nie interesuje,
    zwlaszcza 50gr/przelew przy wysokiej oplacie miesiecznej za konto. Gdyby
    mnie interesowala, juz dawno bym tam sobie zalozyl konto.
    Tymczasem okazalo sie, ze moj oddzial zostanie przejety, wiec sie
    przenioslem do innego.
    Obsluga internetowa Sezama spelnia moje oczekiwania, niestety przy
    powaznym skurczeniu sie liczby bankomatow BPH, kwota 9,95zl + 2zl + ew.
    kara 3zl miesiecznie za BPHowe cuda wydaje mi sie zbyt duza :(
    Zalozylem wiec sobie konto w Toyocie (zalezy mi glownie na darmowych
    przelewach i bankomatach).
    Jesli okaze sie w miare funkcjonalne, wkrotce pozegnam sie z BPH, jesli
    beda klopoty z TB - sprobuje z Lukasem.
    Na szczescie nie mialem dotad klopotow z TB: konto zalozylem w niecaly
    miesiac. Ale uzywam go dopiero 2 tygodnie, wiec za wczesnie jeszcze na
    wnioski.
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2007-11-23 09:28:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lis, 09:47, "Andrzej" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > \

    > Witam
    >
    > Czy mógłbyś napisać w czym Ci zawinił pekao. Tak z ciekawości bo ja mam tam
    > konto z 10lat i do tej pory mi nie podpadli.

    Bylem u nich. Nie lubie ich. Bo to zly bank byl......

    <ciach>.

    > Uprzedzam , że korzystam tylko
    > z podstawowych usług banku czyli rachunek bieżący, lokaty, fundusze i z
    > karty maestro.

    Drozej i gorzej niz BPH.

    Co prawda obecnie jestem rowniez gotowy do migracji z samego BPH, bo
    mam w kontach i kartach mozliwosc ustawienia lacznei porownywalnego
    pakietu uslug w znacznie nizszej cenie, ale czekam co sie urodzi po
    fuzji z GeMoney.

  • 8. Data: 2007-11-23 09:45:44
    Od: "Andrzej" <k...@p...onet.pl>

    > Hej, mi Pekao w niczym nie zawinil - nie wiem skad ten pomysl?
    > Od 10 lat mam konto w BPH, a oferta Pekao po prostu mnie nie interesuje,

    Witam
    Przepraszam źle zrozumiałem. Myślałem, że mi podpowiesz na co zwrócić uwagę.
    Twoje dobre doświadczenia z TB potwierdzają tylko że nie ma specjalnie reguł
    w obsłudze klientów poszczegolnych banków.
    Jedni są zadowoleni inni nie. Potwierdzam tylko, że doradcy inwesycyjni w
    pekao są do d...Trochę przez nich umoczyłem ostatnio w funduszach, ale to na
    własne życzenie. Natomiast jak słyszę o TB albo dzwonią do mnie z toyota
    more to dostaję białej gorączki.
    Pozdrawiam Andrzej.

    PS. A tak na marginesie (uprzedzam że nie śledzę specjalnie usług bankowych)
    ostatnio często różni bankowi handlowcy namawiają mnie na kartę kredytową.
    Są wyjątkowo namolni. Tylko w żaden sposób nie mogą mi udowodnić, że jest mi
    to potrzebne. Zwykła karta płatnicza mi wystarcza.

  • 9. Data: 2007-11-23 09:56:44
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Andrzej napisal(a):
    > ... Natomiast jak słyszę o TB albo
    > dzwonią do mnie z toyota more to dostaję białej gorączki.

    Hmm, zaczynam sie martwic o moje nowe konto w TB, a juz tak sie cieszylem
    z tych 30zl rocznie w porownaniu do 143.40 w BPH... ;)

> [...]
    > kartę kredytową. Są wyjątkowo namolni. Tylko w żaden sposób nie mogą
    > mi udowodnić, że jest mi to potrzebne. Zwykła karta płatnicza mi

    Ha ha, ze mna jest tak samo.
    Mialem jedna KK przez darmowy rok i z ulga sie z nia pozegnalem ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2007-11-23 10:12:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lis, 10:45, "Andrzej" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Są wyjątkowo namolni. Tylko w żaden sposób nie mogą mi udowodnić, że jest mi
    > to potrzebne. Zwykła karta płatnicza mi wystarcza.

    Jesli nie potrzebujesz KK, to zwroce ci uwage tylko na KK Polbanku,
    ktora warto miec ze wzgledu na korzystna funkcje rat w karcie.
    Zakup+5% i calosc rozkladasz na 12 rat.
    Wg mnie, taka KK to idealna rezerwa dla osoby, ktora nie korzysta z
    kart (koszt 25 zl rocznie od drugiego roku) a moze jej nieoczekiwanie
    wyskoczyc koniecznosc szybkiego zakupu na raty.

    Mam KK 3 roznych bankow, kazda ze wzgledu na inne opcje dodatkowe, KK
    Polbanku wlasnie ze wzgledu na powyzsze.