  • 1. Data: 2004-01-07 16:12:16
    Temat: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej?
    Od: "Uran" <u...@p...onet.pl>

    Wysłałem przelew z Mbanku do Pekao Sa za auto, minęło wiecej 48 godzin na
    eliksir, Mbank twierdzi że poszedł, zrealizowany poprawnie, u dilera Forda
    sprawdzają konto - nie dotarło.
    Poradźcie jak mam reklamować najskuteczniej.
    Z góry dzieki.
    Pozdrawiam
    Uran

  • 2. Data: 2004-01-07 16:16:52
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Uran" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprawdzają konto - nie dotarło.
    > Poradźcie jak mam reklamować najskuteczniej.

    W spożywczym na stoisku mięsnym...

    No pomyśl kurka gdzie byś mógł reklamować...

    :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-07 16:17:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bthbdb$7lb$1@news.onet.pl...

    > W spożywczym na stoisku mięsnym...
    >
    > No pomyśl kurka gdzie byś mógł reklamować...

    Poza tym obstawiam, że przelew sam się znajdzie. W najbliższym czasie.

  • 4. Data: 2004-01-07 16:21:39
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

> [...]

    > sprawdzają konto - nie dotarło.
    > Poradźcie jak mam reklamować najskuteczniej.

    Zadzwon do MBanku ... hmmm .. to nie wyjdzie ... za debilny bank ...

    Ja to bym zrobil tak .
    (SAM MOŻESZ TO ZAŁATWIĆ)

    Bierzesz od MBanku info która sesją elixiru poszło , nr przelewiku, wszelkie
    dane , na jaki rach poszło ...
    Ustalasz tel do banku docelowego, dzwonisz do księgowości ... ściemniasz ,
    że jesteś z rozliczeń MBanku , klient reklamuje, u was wszystko OK ... i
    proszisz o potwierdzenie czy otrzymali przelew o takich parametrach ...

    Powiem ci , że wielokrotnie robiłem takie rzeczy ... ba ... i udawało mi się
    nawet "przelewy" (płatności) zagubione przed rokiem na poczcie wyjaśnić ...

    Kluczem do sukcesu jest to , że trafisz na panienkę, a ty masz miły męski
    głos ... lub odwrotnie ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 5. Data: 2004-01-07 16:23:38
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    <d...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet "przelewy" (płatności) zagubione przed rokiem na poczcie wyjaśnić
    >
    > Kluczem do sukcesu jest to , że trafisz na panienkę, a ty masz miły męski

    Dodam, że przechodziło to w moim wykonaniu w PROSPER , KREDYT , BIG , PKO ,
    POCZTOWY , no i DRESDNER ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 6. Data: 2004-01-07 16:33:51
    Od: u...@p...onet.pl

> [...]
    > wiadomości news:bthbdb$7lb$1@news.onet.pl...

    > Poza tym obstawiam, że przelew sam się znajdzie. W najbliższym czasie.

    No nie przekonaliście mnie, tym bardziej że auto zarejestowane ubezpieczone, ale
    nie wydadzą jak nie wpłyną pieniądze.
    Dzwonie do Mbanku, opowiadaja mi ze właśnie z Pekao maja najwieksze problemy z
    przelewami.
    Dzwoni przy mnie pracownik dilera do Pekao, mówia że przewelwu nie ma, ale
    nawieksze problemy no to sa z Mbankiem.
    Paranoja.
    To z następnym razem ganiać z gotówka w neseserze czy jak???

  • 7. Data: 2004-01-07 16:44:06
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawieksze problemy no to sa z Mbankiem.
    > Paranoja.
    > To z następnym razem ganiać z gotówka w neseserze czy jak???

    Ty jako klient mBanku możesz reklamować tylko w mBanku - w banku
    zleceniodawcy.

    Ja mimo wszystko uważam, że wina leży po stronie dealera - że ma burdel po
    prostu. Albo Pekao tak długo księguje. mBank raczej winny nie jest - co nie
    zmienia faktu, że TAM i TYLKO TAM możesz zgłosić reklamację.

    Poczekaj do jutra i składaj reklamację.

  • 8. Data: 2004-01-07 16:56:12
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał:
    > Ja mimo wszystko uważam, że wina leży po stronie dealera - że ma burdel po
    > prostu. Albo Pekao tak długo księguje.

    Było parę razy na grupie. Pekaosa ma jakieś problemy... chyba to ma jakiś
    związek z wdrażanym nowym systemem.

    > mBank raczej winny nie jest - co nie
    > zmienia faktu, że TAM i TYLKO TAM możesz zgłosić reklamację.

    Tu się zgadzam. Ja obstawiam, że dziś kasa wróci do mB ;)

    Do autora wątku: czy numer rachunku w pekao był w formacie NRB (26 cyfr) ?

  • 9. Data: 2004-01-07 17:33:24
    Od: u...@p...onet.pl

    > Do autora wątku: czy numer rachunku w pekao był w formacie NRB (26 cyfr) ?
    Nie, w starym formacie.

  • 10. Data: 2004-01-07 17:38:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    ?
    > Nie, w starym formacie.

    Całkiem możliwe, że wróci. Wtedy wyrwij od nich numer NRB - muszą go mieć. Z
    NRB nie ma już prawa być żadnych problemów.