  • 1. Data: 2004-01-07 14:39:27
    Temat: [BPHPBK] problemy z KK
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Witam,

    Od okolo roku mam KK w BPHPBK. I tylko KK, rachunek zlikwidowalem. Do tej
    pory nie bylo podgladu tej karty przez internet (jezeli sie nie mialo
    rachunku). Ale okazało sie, ze po ostatniej zmianie Sez@ma taka możliwość
    istnieje, wiec grzecznie zarejestrowalem sie ta stronce BPH-u, udalem sie do
    oddzialu, gdzie po okolo 50 minutach zmagań Pani niedysponentki udalo sie
    mnie aktywowac w systemie. (To jaki popłoch wzbudziłem w oddziale prosząc o
    aktywację kanału netowego to temat na odrebna historie :))
    Wszystko fajnie, tylko ze przy logowaniu wciaz nie widze swojej karty.
    Loguje sie i nic, nie widac zadnych rachunkow, kart, itp. a wlasnie te karte
    powinno byc widac!
    Pani obslugujaca niestety nie wiedziala o co chodzi. Obdzwonilem infolinie
    (kilka razy i to wszystkie i te od kart i te od sezama). Za kazdym razem
    standardowe: "Pana problem zostal przekazany do dzialu informatycznego...."
    i tak juz 3 dzien :(

    Czy ktos sie spotkal z czyms takim?
    Moze jakies rady, co ja mam robic... Mimo wszystko jak jest taka mozliwosc,
    to chcialbym podglądać tę kartę przez internet.
    Pozdr.
    Michał Masłowski

  • 2. Data: 2004-01-07 16:51:17
    Temat: Re: [BPHPBK] problemy z KK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "mmmaslov"
    > Wszystko fajnie, tylko ze przy logowaniu wciaz nie widze swojej karty.
    > Loguje sie i nic, nie widac zadnych rachunkow, kart, itp. a wlasnie te karte
    > powinno byc widac!

    powinno dzialac - ja niedawno widzialem numer swojej karty z dopiskiem
    nieaktywna jeszcze miesiac po zamknieciu rachunku srebrny sezam.
    Teraz znikla mi rowniez ta nieaktywna karta - moze musisz wejsc w nowy sezam
    Ja wchodze po staremu w stary:
    https://e-bank.bphpbk.pl/bph/portal/start.nsf/
    a w nowy nie probowalem: https://sezam.pl/profil/login/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-01-07 18:22:24
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieaktywna jeszcze miesiac po zamknieciu rachunku srebrny sezam.
    > Teraz znikla mi rowniez ta nieaktywna karta - moze musisz wejsc w nowy

    W starym sezamie nie bylo takiej mozliwosci, ze nie majac konta, aby mozna
    bylo podgladac KK przez net, takze w momencie likwidacji konta (z pol roku
    temu) stracilem rowniez z oczu karte.
    A teraz zarejestrowalem sie w nowym sezamie i loguje sie w nowym sezamie
    i... chlip, chlip... nic :)
    Pozdr.
    MM

  • 4. Data: 2004-01-07 19:36:44
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    roku
    > temu) stracilem rowniez z oczu karte.
    > A teraz zarejestrowalem sie w nowym sezamie i loguje sie w nowym

    Spokojnie, spokojnie spece z technicznego na pewno Ci pomogą a przy
    okazji pytanie wiesz o tym pewnie, że ta usługa w Twoim przypadku jest
    odpłatna

    Adam

  • 5. Data: 2004-01-07 20:18:54
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Spokojnie, spokojnie spece z technicznego na pewno Ci pomogą a przy
    > okazji pytanie wiesz o tym pewnie, że ta usługa w Twoim przypadku jest
    > odpłatna

    Tak wiem, a swoją drogą jest to Skandal przez duże S. Bo tutaj nie ma o tym
    ani słowa:
    http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_silver.dhtml

    Dopiero trzeba się doczytywać drobnym drukiem w TOiP.
    Takie ukrywanie opłat tylko odstrasza klientów.
    Choć za moje krzywdy przy uruchamianiu tego netu powinienem zostać z tej
    opłaty zwolniony :)

    MM

  • 6. Data: 2004-01-08 10:49:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "mmmaslov"

    > W starym sezamie nie bylo takiej mozliwosci, ze nie majac konta, aby mozna
    > bylo podgladac KK przez net, takze w momencie likwidacji konta (z pol roku
    > temu) stracilem rowniez z oczu karte.

    jak nie bylo skoro ja taka możliwość miałem i dopiero niedawno karte mi
    wykasowali
    Teraz wchodze w sezama i nie widze ani rachunku ani karty, ale wejscie mam
    nadal, i gdybym sobie karte wyrobil to bym ją widział.
    Ale sobie nie wyrobie bo mam dosyc placenia za sezama
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-01-08 12:17:33
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > nadal, i gdybym sobie karte wyrobil to bym ją widział.
    > Ale sobie nie wyrobie bo mam dosyc placenia za sezama

    No to Ci sie udalo, mnie w momencie rezygnacji z konta natychmiast dostęp do
    sezama (starego) zablokowali.
    MM