eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej? › Re: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej?
    Date: Wed, 7 Jan 2004 17:44:06 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: u...@n...info@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bthd0c$hst$1@news.onet.pl>
    References: <bthbf2$bva$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1073493836 18333 80.51.5.132 (7 Jan 2004 16:43:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Jan 2004 16:43:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276618
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:636d.0000055a.3ffc34ee@newsgate.onet.pl...

    > No nie przekonaliście mnie, tym bardziej że auto zarejestowane
    ubezpieczone, ale
    > nie wydadzą jak nie wpłyną pieniądze.
    > Dzwonie do Mbanku, opowiadaja mi ze właśnie z Pekao maja najwieksze
    problemy z
    > przelewami.
    > Dzwoni przy mnie pracownik dilera do Pekao, mówia że przewelwu nie ma, ale
    > nawieksze problemy no to sa z Mbankiem.
    > Paranoja.
    > To z następnym razem ganiać z gotówka w neseserze czy jak???

    Ty jako klient mBanku możesz reklamować tylko w mBanku - w banku
    zleceniodawcy.

    Ja mimo wszystko uważam, że wina leży po stronie dealera - że ma burdel po
    prostu. Albo Pekao tak długo księguje. mBank raczej winny nie jest - co nie
    zmienia faktu, że TAM i TYLKO TAM możesz zgłosić reklamację.

    Poczekaj do jutra i składaj reklamację.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1