  • 1. Data: 2004-01-07 14:23:16
    Temat: Zawartość ścieżki karty magnetycznej
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Bardzo proszę o informację, jaka norma definiuje to, co w temacie.
    Potrzebuję autoryzowanej informacji na temat zawartości ścieżek
    magnetycznych kart płatniczych.

    Wiem, że standard autoryzacji to ISO 8583 lub APACS 40 (ponoć różne CA
    stosują różne standardy-prawda to?) Ale gdzie można dowiedzieć się
    czegoś na temat zawartości samego paska magnetycznego?

    Niedawno ktoś coś na ten temat pisał, ale nie były to pełne informacje.

    Dzięki z góry za pomoc,

    Marek

  • 2. Data: 2004-01-07 14:38:24
    Temat: Re: Zawartość ścieżki karty magnetycznej
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 07 Jan 2004 15:23:16 +0100, Marek Madej
    <m...@w...INTERIA.i-to.PL> wrote:

    >stosują różne standardy-prawda to?) Ale gdzie można dowiedzieć się
    >czegoś na temat zawartości samego paska magnetycznego?

    ISO 7812
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-01-07 15:10:20
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=7

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 4. Data: 2004-01-07 16:31:34
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Oraz autor strony www.karty.pl

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 5. Data: 2004-01-07 21:22:18
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > czegoś na temat zawartości samego paska magnetycznego?
    >
    > Niedawno ktoś coś na ten temat pisał, ale nie były to pełne informacje.

    Nie wiem czy info ze stron firmy MagTek (producent czytników) jest autoryzowane
    ale...
    http://www.magtek.com/documentation/public/99800004-
    1.pdf

    \TM

  • 6. Data: 2004-01-08 13:13:34
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    t...@p...onet.pl dnia 2004-01-07 22:22 napisał(a) co
    następuje:

    > Nie wiem czy info ze stron firmy MagTek (producent czytników) jest autoryzowane
    > ale...
    > http://www.magtek.com/documentation/public/99800004-
    1.pdf

    Dzięki wszystkim za odpowiedź :)