  • 21. Data: 2004-01-10 00:30:09
    Temat: Re: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej?
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:btjlr5$nko$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak do tej pory tylko oddziały "prawdziwego" Pekao przeszły na tzw. nowy
    > system/numerację NRB/onlajnowość księgowań i sald karty Maestro. A
    > oddziały dawnego PBG, BDK i ... (no właśnie - jaki był czwarty bank z
    > "Grupy Pekao SA"?)

    Pomorski Bank Kredytowy SA (PBKS SA - zeby sie odroznialo od Powszechnego).
    Grzegorz

  • 22. Data: 2004-01-12 21:00:19
    Temat: Re: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej? Rekamacja
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 09 Jan 2004 22:05:07 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Mysle ze mala szansa ze to mBank, bo tam przelewy wychodza automagicznie,
    >wiec nie za bardzo mial okazje by zawinic.

    Przy calej mojej sympatii do mBanku pozwole sobie nie zgodzic sie. Pol
    roku temu mialem sytuacje, ze przelew zamiast wyjsc pierwsza sesja
    (zlecony w nocy) wyszedl sesja druga... nastepnego dnia.

    PG

  • 23. Data: 2004-01-12 23:08:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) writes:

    > Przy calej mojej sympatii do mBanku pozwole sobie nie zgodzic sie. Pol
    > roku temu mialem sytuacje, ze przelew zamiast wyjsc pierwsza sesja
    > (zlecony w nocy) wyszedl sesja druga... nastepnego dnia.

    To sie w ogole moze zdazyc, ale domyslam sie, ze - poniewaz mimo wszystko
    robia to bezduszne maszyny - to dotyczyloby to raczej wiekszej ilosci
    przelewow. A nikt nic takiego nie zaobserwowal.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH