  • 1. Data: 2004-01-07 16:23:25
    Temat: Najlepsze konto bankowe w wirtualnym banku. - W którym???
    Od: "Virus_7" <v...@s...gazeta.pl>

    Witam.

    Mam takie pytanie.
    W którym banku są najlepsze warunki do założenia konta.
    Proszę o wypisanie mi wszystkich plusów i minusów.
    Zastanawiam się nad ofertą eKonta w mBanku.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-01-07 16:25:12
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Virus_7" <v...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Chodzi ci o virtualny bank, czy po prostu e-konto ... bo czuje, że nie
    doprecuyzowałeś ;)

    Pozdrawiam
    PRO

  • 3. Data: 2004-01-07 16:35:25
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

> [...]
    > Proszę o wypisanie mi wszystkich plusów i minusów.
    > Zastanawiam się nad ofertą eKonta w mBanku.

    groups.google.pl.

    Od kilku lat to tutaj bardzo szczegółowo wałkujemy. Masz lektury na
    kilka miesięcy. A jeśli to za dużo, to ogranicz wyszukiwanie do pół
    roku, i tak będzie co czytać. Jak najbardziej na temat.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 4. Data: 2004-01-07 17:14:46
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    > Chodzi mi o konto w banku wirtualnym (takim jak mBank), do którego będe
    miał
    > dostęp przez Internet.

    Pominąwszy archiwum grupy ;)

    Ile jest "banków wirtualnych" ???

    Fakt ... taki wybór, że nie idzie samemu przejrzeć paru tabel i porównać 5
    rubryk, które cię interesują ;>

    SP

  • 5. Data: 2004-05-15 14:05:32
    Od: "Greg" <g...@o...pl>

    Wejdź na stronkę: www.konta-bankowe.webpark.pl

    Masz tam zestawienie i opis najlepszych i najtańszych (również zupełnie
    darmowych) kont bankowych. Wniosek o założenie konta możesz wysłać przez
    internet bezpośrednio z tej strony.