  • 1. Data: 2005-08-07 12:05:21
    Temat: Przelew - pytanie...
    Od: " Endriuuu" <g...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Czy dokonujący przelew na moje konto przez internet musi wpisywać wszystkie
    dane osobowe czy wystaczy tylko numer rachunku ?

    Z góry dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Endriuuu

  • 2. Data: 2005-08-07 12:08:15
    Temat: Re: Przelew - pytanie...
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Endriuuu napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Czy dokonujący przelew na moje konto przez internet musi wpisywać wszystkie
    > dane osobowe czy wystaczy tylko numer rachunku ?

    Numer rachunku, imię i nazwisko lub nazwa z reguły wystarczy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-08-07 12:18:29
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik " Endriuuu" <g...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dd4te1$7p5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy dokonujący przelew na moje konto przez internet musi wpisywać
    > wszystkie
    > dane osobowe czy wystaczy tylko numer rachunku ?

    Wystarczy numer. Czasami jest tak, ze system danego banku wymaga, aby
    jakies pole bylo niepuste. Wtedy wystarczy tam wpisac cokolwiek, na
    przyklad 'ble'.

    marekz

  • 4. Data: 2005-08-07 12:20:46
    Od: " Endriuuu" <g...@N...gazeta.pl>

    > nazwa z reguły wystarczy

    Ale nazwa rachunku ?

    --
    Pozdrawiam,
    Endriuuu

  • 5. Data: 2005-08-07 12:23:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Endriuuu napisał(a):

    > Ale nazwa rachunku ?

    Nazwa odbiorcy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-08-07 12:24:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Endriuuu wrote:

    > Ale nazwa rachunku ?

    chodziło mu o nazwę firmy jeśli wpłata na firmę lub nazwisko jeśli konto
    nalezy do osoby fizycznej.
    Ale nawet to nie jest potrzebne.
    Numer rachunku jest w zupełności wystarczający.

  • 7. Data: 2005-08-07 12:38:42
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    witek napisał(a):

    > Numer rachunku jest w zupełności wystarczający.

    W Inteligo też? ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-08-07 12:43:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Markus Sprungk wrote:

    > W Inteligo też? ;)

    A nie mam pojęcia dawno tam i z tamtąd niczego nie wysyłałem?
    Masz na myśli konieczność wpisania czegoś w pole imię i nazwisko, czy to
    że odrzucają przelew jak ktoś nie wpisze?

  • 9. Data: 2005-08-07 12:47:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > A nie mam pojęcia dawno tam i z tamtąd niczego nie wysyłałem?
    > Masz na myśli konieczność wpisania czegoś w pole imię i nazwisko, czy to
    > że odrzucają przelew jak ktoś nie wpisze?

    W sumie nie wiem o co Markusowi chodziło, w każdym razie chyba każdy
    bank odrzuca przyjęcie przelewu bez ani jednego znaku z polu 'nazwa
    odbiorcy'. Nie mówię o weryfikacji tegoż...

  • 10. Data: 2005-08-07 12:49:29
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    witek napisał(a):

    > A nie mam pojęcia dawno tam i z tamtąd niczego nie wysyłałem?
    > Masz na myśli konieczność wpisania czegoś w pole imię i nazwisko, czy to
    > że odrzucają przelew jak ktoś nie wpisze?

    Dokładnie tak. Ten ich system nie przepuści Cię, jeśli nie podasz
    wszystkich potrzebnych danych. W Mbanku bodajże też, o ile dobrze pamiętam.
    Nazwa odbiorcy po prostu musi zostać wpisana

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098