  • 1. Data: 2005-08-06 07:34:05
    Temat: ktoś zamierza założyć konto w mbanku ?
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    ktoś zamierza założyć konto w mbanku przez internet w ciągu najbliższego
    czasu ? to proszę na priv..

  • 2. Data: 2005-08-06 09:14:36
    Temat: Re: ktoś zamierza założyć konto w mbanku ?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Damian" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ktoś zamierza założyć konto w mbanku przez internet w ciągu najbliższego
    > czasu ? to proszę na priv..

    ... napalony na kubeczek, czy wycieczkę? :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2005-08-06 13:37:39
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    > ... napalony na kubeczek, czy wycieczkę? :)

    Ani jedno ani drugie :]

  • 4. Data: 2005-08-06 13:57:40
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Damian <d...@o...pl> napisał(a):

    > ktoś zamierza założyć konto w mbanku przez internet w ciągu najbliższego
    > czasu ? to proszę na priv..

    polecam zdecydowanie mbank
    chco drugie konto mam w inteligo - to tak an wszelki wypadek komunikatu przy
    kasie "brak polaczenia z bankiem wystawcy karty".

  • 5. Data: 2005-08-06 13:57:45
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>