  • 1. Data: 2005-08-07 14:50:19
    Temat: jaki kredyt na mieszkanie
    Od: "gosia" <g...@p...fm>

    Witam. Temat pewnie oklepany ale w ostatnich postach nie zauważyłem tego
    wątku:
    Gdzie waszum zdaniem najkorzystniej wziąć kredyt mieszkaniowy - ok. 50000,
    bez obciążania hipoteki, bez własnego wkładu ewentualnie max do 20%?

    Myślę nad kredytem w BOŚ we CHF
    Jakie są wasze opinie?

  • 2. Data: 2005-08-07 15:14:14
    Temat: Re: jaki kredyt na mieszkanie
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "gosia" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Gdzie waszum zdaniem najkorzystniej wziąć kredyt mieszkaniowy - ok. 50000,
    > bez obciążania hipoteki,

    Żartujesz ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-08-07 15:54:55
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > 50000,
    > bez obciążania hipoteki, bez własnego wkładu ewentualnie max do 20%?

    Potrzebujesz chyba raczej jakiejs linii kredytowej, a nie sensu
    stricte kredytu mieszkaniowego z tego co piszesz.

    marekz

  • 4. Data: 2005-08-08 08:15:13
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > bez obciążania hipoteki, >
    > Myślę nad kredytem w BOŚ we CHF

    Bez obciazenia hipoteki to chyba nie masz co myslec o kredycie hipotecznym
    (chyba ze myslisz o czasie do momentu obciazenia hipoteki - wtedy
    obowiazkowe ubezpieczenie).
    BOS jak najbardziej - z powyzsza uwaga oczywiscie.

    Pozdrawiam,
    MarP