  • 1. Data: 2003-01-08 18:59:02
    Temat: "Przelew na przekaz pocztowy"?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Czy mozna w banku (a jesli tak, to w ktorych i za ile) zlecic wyslanie
    w moim imieniu przekazu pocztowego?

    MJ

  • 2. Data: 2003-01-08 19:03:40
    Temat: Re: "Przelew na przekaz pocztowy"?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote in

    > Czy mozna w banku (a jesli tak, to w ktorych i za ile) zlecic wyslanie
    > w moim imieniu przekazu pocztowego?

    To raczej usluga dla firm, nie wiem czy jakis bank oferuje to klientom indyw.

    Wojtek

  • 3. Data: 2003-01-08 21:13:56
    Od: "Dawid Switala" <S...@o...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Czy mozna w banku (a jesli tak, to w ktorych i za ile) zlecic wyslanie
    > w moim imieniu przekazu pocztowego?

    Albo jestem juz spiacy albo Ty mylisz pojecia ..AFAIK w przekazy pocztowe
    bawi
    sie Poczta Polska bo banki sa co najmniej 10x szybsze :)
    Jest mozliwosc wystwienia czeku bankierskiego, ale ZTCW zazwyczaj na osoby
    zagraniczne !
    --
    Dawid Switala, Poznan
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 4. Data: 2003-01-08 21:32:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Switala wrote:
> [...]
    > sie Poczta Polska bo banki sa co najmniej 10x szybsze :)
    > Jest mozliwosc wystwienia czeku bankierskiego, ale ZTCW zazwyczaj na osoby
    Jeśli się dobrze domyślam to jemu chodzi o "coś" o następującej
    funkcjonalności:
    1.wpisuję dane(nazwa i adred beneficjenta)
    2. pieniądze są zdejmowane z konta
    3. po jakimś czasie listonosz przynosi pieniądze pod wskazany adres.

    A koledze chciałem przypomnieć, że posiadanie konta nie jest jeszcze w
    tym kraju obowiązkowe.
    Odpowiadając na pytanie. Żaden znany mi bank nie oferuje czegoś takiego.
    (Chyba kiedyś miał bzwbk, a przynajmniej było coś takiego w TOiP, ale
    głowy nie dam)
    KJ

  • 5. Data: 2003-01-08 21:34:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avi4ai$1fi$1@news.tpi.pl, Dawid Switala wrote:
> [...]
    > pocztowe bawi
    > sie Poczta Polska bo banki sa co najmniej 10x szybsze :)

    Ale OP chodzi o to, aby wysłać pieniądze do osoby do domu, być może osoby
    bez konta, a nie musieć iść na pocztę.

    Jak bym miał strzelać, to informowałbym się najprędzej w Banku Pocztowym, bo
    to jednak poczty najbliżej.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-08 21:42:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > 2. pieniądze są zdejmowane z konta
    > 3. po jakimś czasie listonosz przynosi pieniądze pod wskazany adres.

    O, wlasnie. Znajomemu to moge ostatecznie czek w kopercie wyslac, ale
    sa np. do kupienia wysylkowo rozne publikacje malonakladowe metoda
    "wyslij przekaz pocztowy na adres ..." i zadnej innej formy wplat nie
    przyjmuja. A jak sobie pomysle, ze mam isc stac na poczcie w ogonku,
    to moglbym nawet 10 zl zaplacic, zeby tylko nie musiec...

    > Odpowiadając na pytanie. Żaden znany mi bank nie oferuje czegoś
    > takiego.

    Szkoda.

    MJ

  • 7. Data: 2003-01-09 00:22:57
    Od: "Sebol" <j...@s...KASUJ.neostrada.pl>

    Dawno temi Wojciech Skrzypinski o slodko brzmiacym adresie
    <u...@h...pl> obwieścił:

    > To raczej usluga dla firm, nie wiem czy jakis bank oferuje to
    > klientom indyw.

    tez znam tylko w wersji dla firm:

    http://www.citibank.pl/poland/citibusiness/polish/in
    dex.htm

    bankowosc przedsiebiorstw -> zarzadzanie srodkami finansowymi -> przekazy
    pocztowe

  • 8. Data: 2003-01-09 19:35:46
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    > A koledze chciałem przypomnieć, że posiadanie konta nie jest jeszcze w
    > tym kraju obowiązkowe.

    Owszem ale z punktu widzenia funkcjonalności troszke szkoda :)

    Niekiedy trzeba sie "nadziac" na listonosza aby dostac swoją forse ;)

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)