  • 1. Data: 2003-01-08 18:09:02
    Temat: Książeczka PKO -stara
    Od: "Darek" <s...@o...pl>

    Złożyłem dziś w banku swoją starą książeczkę mieszkaniową którą w 84 roku
    założyli mi rodzice i tak wpłacali do 93 roku.
    Uzbierało się tego na tamtejsze pieniądze 90tyś zł.
    Jak myślicie na ile bank może oszacować wkład na dzień dzisiejszy (nawet na
    oko) jestem bardzo ciekawy
    Dodam że nie zamierzam budować domu bo już mam ale jak by to zwiększyło moje
    "konto" to mogę zrobić sztuczną cesję na moją siostrę , a ona właśnie
    zaczeła budowę w lipcu 2002.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2003-01-08 20:39:59
    Temat: Re: Książeczka PKO -stara
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Złożyłem dziś w banku swoją starą książeczkę mieszkaniową którą w 84 roku
    > założyli mi rodzice i tak wpłacali do 93 roku.
    > Uzbierało się tego na tamtejsze pieniądze 90tyś zł.
    Czyli po denominacji [przypomne 1995r] bedzie 9 PLN :)

    > Jak myślicie na ile bank może oszacować wkład na dzień dzisiejszy (nawet
    na
    > oko) jestem bardzo ciekawy
    Mysle ze na 100% :))

    > Dodam że nie zamierzam budować domu bo już mam ale jak by to zwiększyło
    moje
    > "konto" to mogę zrobić sztuczną cesję na moją siostrę , a ona właśnie
    > zaczeła budowę w lipcu 2002.
    Tia ... oddaj do najbliższego odzdiału PKO z prośbą o "naliczenie premii
    gwarancyjnej na budownictwo jednorodzinne [jesli buduje siostra dom] lub
    wielorodzinne "
    Trwa to około 60 dni ;(
    Premia "gwarancyjna" mocno jest uzalezniona od regularnosci wplat i wplat w
    kwocie min. zadeklarowanej w ksiazeczce ...

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 3. Data: 2003-01-09 08:33:20
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

> [...]
    moje
    > "konto" to mogę zrobić sztuczną cesję na moją siostrę , a ona właśnie

    tylko cesja daje ci (a wlasciwie siostrze) prawo do premii, wycofaj to czym
    predzej - o ile sie jeszcze da !!!
    to siostra musi zlozyc siazeczke do likwidacji, ty dostaniesz psie pieniadze
    ! starczy ci na obiad w knajpie ! i wcale nie zartuje
    dokonaj: wyrejestrowania - a nastepnie cesji w banku na siostre, ona
    dostanie moze nawet ponad 10ooo ! jesli ty zlecisz likwidacje - to
    dostaniesz kilka stowek !
    jesli zleciles sam likwidacje - to lec i blagaj o wycofanie

  • 4. Data: 2003-01-09 16:15:57
    Od: "Krzysztof Kowalewski" <K...@N...pl>

    Użytkownik "Darek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Złożyłem dziś w banku swoją starą książeczkę mieszkaniową którą w 84 roku
    > założyli mi rodzice i tak wpłacali do 93 roku.

    Poczytaj sobie artykuł o premii gwarancyjnej (mój :):
    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_premia_gwar

    KK