  • 1. Data: 2003-01-08 19:13:21
    Temat: Fortis e-pakiet
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    Gdzie można znaleźć procedurę zamknięcia tego rachunku (czy w ogóle taka
    istnieje na www?) ?
    Nie ukrywam, że chciałbym uniknąć łażenia do oddziału. Wolałbym załatwić to
    drogą pocztową.

    Radek

  • 2. Data: 2003-01-08 19:23:45
    Temat: Re: Fortis e-pakiet
    Od: "trabant" <t...@p...onet.pl>

    Sorry ze nie na temat, ale zastanawiam sie wlasnie nad zalozeniem konta w
    Fortisie. Czy sa jakies wady poza wysoka oplata za prowadzenie?

    Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam, ale jestes pierwsza osaba ktora chce
    opuscic ten bank

    sanula

  • 3. Data: 2003-01-08 19:26:00
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    Prawdę mówiąc, chcę opuścić, bo nie udało mi się skorzystać w pełni z jego
    zalet. No i liczba Euronetów w moim mieście znacząco wzrosła w ostatnim
    czasie, więc mbank mi starczy.
    Radek

  • 4. Data: 2003-01-08 20:06:04
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    trabant wrote:
    > Sorry ze nie na temat, ale zastanawiam sie wlasnie nad zalozeniem
    > konta w Fortisie. Czy sa jakies wady poza wysoka oplata za
    > prowadzenie?

    Nie dali Amrze VC ;-))))

    > Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam, ale jestes pierwsza osaba ktora
    > chce opuscic ten bank

    Nie jest ;-)))) Ja się np. pożegnałam z Fortisem.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-08 20:12:19
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    > Nie jest ;-)))) Ja się np. pożegnałam z Fortisem.

    No i jak wyglądała procedura zamknięcia konta ?

  • 6. Data: 2003-01-08 20:24:45
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > No i jak wyglądała procedura zamknięcia konta ?

    Poszłam do oddziału, wypełniłam wniosek o zamknięcie konta, oddałam karty,
    wypełniłam ankietę nt. "Dlaczego zamykam konto?" :-) Aha! Poprosiłam o kopię
    dyspozycji zamknięcia rachunku, co wzbudziło konsternację - w końcu dostałam
    ksero wniosku i jak na razie od miesiąca moge się spokojnie dalej logować do
    Pl@nety a saldo ujemne rośnie (opłaty za karty+za prowadzenie rachunku).
    Czekam z ciekawości co będzie dalej i na razie nie monituję :-) :-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-01-08 20:25:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avi0mp$po2$1@news.tpi.pl, radmar wrote:

    > No i jak wyglądała procedura zamknięcia konta ?

    Ostatni odcinek był taki:

    http://groups.google.com/groups?selm=au48nt%24sl3%24
    1%40news.onet.pl

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-08 20:39:44
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Ostatni odcinek był taki:
    >
    > http://groups.google.com/groups?selm=au48nt%24sl3%24
    1%40news.onet.pl

    Serial trwa ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-01-08 20:51:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avi28a$o2i$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Serial trwa ;-)

    Że wrócę do zagadnień tamtego wątku - czy rozpoczął się już serial KK
    Lukasa?

    I po drugie, GTFI OS coraz cieniej przędzie, jak sie obawiałem w zeszłym
    miesiącu , więc może faktycznie warto przerzucić część na lokatę dla
    uzyskania darmowego Pro?

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-08 21:03:20
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Że wrócę do zagadnień tamtego wątku - czy rozpoczął się już serial KK
    > Lukasa?

    Nie, jeszcze nie.

    > I po drugie, GTFI OS coraz cieniej przędzie, jak sie obawiałem w
    > zeszłym miesiącu , więc może faktycznie warto przerzucić część na
    > lokatę dla uzyskania darmowego Pro?

    Na razie zrobiłam pierwszy krok do zrealizowania modelu z tamtego wątku, tj.
    wypełniłam zlecenie otwarcia rejestru w funduszu pieniężnym (jeszcze mi
    potwierdzenie nie przyszło) i będę tam przerzucać pensję. Raczej nie będę na
    razie wyciągać pieniędzy z OS, poczekam jeszcze trochę.

    Pozdrowienia,
    Glenn