  • 1. Data: 2003-01-08 16:31:56
    Temat: Re: 50 złotych gratis dla każdego kto założy konto w Inteligo.
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Promo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:avhjag$oqk$1@news.tpi.pl...
    to niech do mnie napiszę. Mój adres
    > p...@p...onet.pl
    > Każdemu zainteresowanemu wyślę list ze szczegółami tej promocji.

    Ja muz chyba zaraz czyms skrzynke zapcham...

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-08 16:42:45
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    > Co ty taki nerwowy?

    Kurka jeszce sie pyta

  • 3. Data: 2003-01-08 16:44:30
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    To nie żart. Jeśli ktoś jest tym zainteresowany i nie ma tam jeszcze konta
    (no i ma 18 lat :-)) to niech do mnie napiszę. Mój adres
    p...@p...onet.pl
    Każdemu zainteresowanemu wyślę list ze szczegółami tej promocji.
    pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2003-01-08 16:47:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Co ty taki nerwowy?

    Bo dosc juz na tej grupie spamu. Poczytaj inne posty jak taki spamiarz jak
    Ty polecial do abuse

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-01-08 16:59:19
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Co ty taki nerwowy?

  • 6. Data: 2003-01-08 21:14:36
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    > To nie żart. Jeśli ktoś jest tym zainteresowany i nie ma tam jeszcze konta

    Juz mam mozesz mi dac 25 zyli ;)

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 7. Data: 2003-01-09 04:57:10
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Ja muz chyba zaraz czyms skrzynke zapcham...

    Zwariowales? Zrobi forward do polspamu i bedziesz mial - lepiej sam
    forwardnij jego maila tam ;P

    januszek

  • 8. Data: 2003-01-09 13:57:09
    Od: m...@p...onet.pl

    Konto jest dla osób powyżej 13 a nie 18 lat, a kto chce sie zapisać polecam mu
    lekturę stronki www.marcib.republika.pl