  • 1. Data: 2003-01-08 15:39:58
    Temat: [mB] mRabatki
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.mrabatki.mbank.com.pl/index2.html#start

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 2. Data: 2003-01-08 15:44:56
    Temat: Re: [mB] mRabatki
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:avhgoq$5ld$1@news.onet.pl...
    > http://www.mrabatki.mbank.com.pl/index2.html#start

    A ja bodajze w ostatnim Newsweeku widzialem reklame LOTu iz daja 5% przy
    zakupie biletu przez Internet - czy mozna sumowac promocje?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-08 16:01:45
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości news:avhh1g$pr9
    > A ja bodajze w ostatnim Newsweeku widzialem reklame LOTu iz daja 5% przy
    > zakupie biletu przez Internet - czy mozna sumowac promocje?

    oczywiscie nie :-))

    z tymi rabatkami to taki sam kant jak w mulikinie z rabatem po okazaniu
    karty klubu nokia
    bilet bez karty 15 zl (bo stala promocja hi hi)
    bilet po okazaniu karty nokia - 16 zl !!!!!!!! (a to promocja)
    taka sama jak mbankowa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-01-08 17:49:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl____> napisał

    > z tymi rabatkami to taki sam kant jak w mulikinie z rabatem po okazaniu
    > karty klubu nokia
    > bilet bez karty 15 zl (bo stala promocja hi hi)

    To chyba dla mlodziezy co ? ;-) Normalnie 20 zl - przynajmniej w Poznaniu ;-)

  • 5. Data: 2003-01-08 19:45:32
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Witek <w...@p...onet.fi> w poście
    news:avhoaq$18p$1@news.onet.pl napisał:

    > Użytkownik "krab" <k...@h...pl____> napisał

    > To chyba dla mlodziezy co ? ;-) Normalnie 20 zl - przynajmniej w
    > Poznaniu ;-)

    W Zabrzu 14 zł z tego co słyszałem. I to nie tylko dla młodzieży.

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 6. Data: 2003-01-09 08:23:25
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    > To chyba dla mlodziezy co ? ;-) Normalnie 20 zl - przynajmniej w Poznaniu
    ;-)

    dla wszystkich - krakow
    faktycznie cena biletow np w inecie jest tez chyba 20 zl, ale od dawien
    dawna jest juz nieustajaca promocja :-))), a z tymi znizkami to tak wlasnie
    jest jak napisalem i czesto widuje tam ludzi kurczowo trzymajacych te
    nieszczesna karte klubu nokia - a potem chowajacych ja przy kasie ze
    wstydem, zeby nie zaplacic za bilet wiecej

  • 7. Data: 2003-01-09 10:25:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl____> napisał

    > dla wszystkich - krakow
    > faktycznie cena biletow np w inecie jest tez chyba 20 zl, ale od dawien
    > dawna jest juz nieustajaca promocja :-)))

    O! widac "od dawien dawna" nie bylem w multikinie ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek