  • 1. Data: 2003-01-08 16:17:10
    Temat: Przesyłanie obcej waluty na adres
    Od: "Marek Pomocki" <m...@w...pl>

    Witam,

    mam mały problem. Kupiłem coś w USA i teraz trzeba za to zapłacić. Visa
    Electron odpada, a nie mam żadnej inner karty. Pozostaje mi przelew na
    wskazany przez sklep adres. Problem polega na tym, że Poczta Polska nie
    obsługuje przelewów pocztowych w obcej walucie na adres. Podobnie WBK.
    Jestem odrobinę w kropce bo jakoś nie bardzo widzę wyjście z tej sytuacji :)
    Znacie może jakieś banki, które umożliwiają przelanie dolarów pod wskazany
    adres?

    Z góry wielkie dzięki.

    Marek Pomocki

  • 2. Data: 2003-01-08 16:18:52
    Temat: Re: Przesyłanie obcej waluty na adres
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Marek Pomocki" <m...@w...pl> napisał w wiadomości >Pozostaje
    mi przelew na
    > wskazany przez sklep adres. Problem polega na tym, że Poczta Polska nie
    > obsługuje przelewów pocztowych w obcej walucie na adres.

    poczta to nie bank - ale z ciekawosci zapytam - a zlotowki poczta przyjmie z
    dostawa do usa ? przeca mamy walute wymienialna (podobno)

    ps
    a w innych bankach to np w multibanku - o ile znasz konto,
    bo jak konta nie znasz - to licz sie z wydatkiem co najmniej 70 dolcow, wiec
    watpie czy chcesz to jeszcze kupic ;-)))

  • 3. Data: 2003-01-09 00:48:33
    Od: "Anaxagore" <h...@b...pl>

    > Witam,
    >
    > mam mały problem. Kupiłem coś w USA i teraz trzeba za to zapłacić. Visa
    > Electron odpada,

    wyrobienie nowej karty nie trwa dlugo.wyrob sobie vise classic, nia mozna
    placic.
    zadnej innej opcji tez nie widze.no chyba ze wyslesz pieniazki w kopercie,
    co tez
    sie czesto zdaza
    pzdr
    Anax

  • 4. Data: 2003-01-09 14:38:15
    Od: "Jarek \(maxjar\) Kwiatkowski" <m...@p...onet.pl>

    > Poczta Polska nie
    > obsługuje przelewów pocztowych w obcej walucie na adres. Podobnie WBK.

    Witam
    akurat BZ WBK ma jedna z najlepszych ofert w temacie i wcale nie trzeba miec
    tam konta.
    Do dyspozycji Western Union, SWIFT, czek bankierski
    no problem
    pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2003-01-09 19:57:02
    Od: "[[[sushi]]]" <e...@w...pl>

    zdecydowanie polecam Western Union , chodz z lekka drodzy