eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) › Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Date: Sat, 12 Jun 2004 23:14:47 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: s...@o...pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cafrnf$sq6$1@news.onet.pl>
    References: <04061218512836@polnews> <cafd9m$euu$1@mamut.aster.pl>
    <04061219290777@polnews> <cafge3$j1n$1@inews.gazeta.pl>
    <04061220100522@polnews> <cafjrv$6if$1@inews.gazeta.pl>
    <04061222340118@polnews>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1087074863 29510 212.160.136.163 (12 Jun 2004 21:14:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Jun 2004 21:14:23 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303580
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    news:04061222340118@polnews...
    > Podziwiam cierpliwość ale nie podzielam.
    > Gdyby rzecz tyczyła kart, godziła w moją wiarygodność finansową, albo
    gdybym
    > stracił choć złotówkę, to już dawno bym się z tego interesu wypisał,
    choćby
    > mnie to kosztowało znacznie więcej. Ale rzecz idzie o to że zostałem olany
    > przez jakiegoś chłopczyka z oddziału na Senatorskiej w Warszawie. I
    oczekuję
    > wyłącznie przeprosin. W terminie określonym przez regulamin banku.

    zlozyles skarge czy reklamacje?
    bo jesli skarge to pewnie niedoczekasz sie odpowiedzi...

    jesli masz pretensje co do obslugi w oddziale to udajesz sie na rozmowe na
    kirownika
    placowki, a nie wysylasz skarge do centrali... moje problmeu z Multi to
    wlasnie
    problmey z centrala a nie oddzialami...

    > że nie korzystam z kredytów

    no to co z ciebie za klient ;)))

    pozdro
    SirmarK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1