eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) › Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
  • Data: 2004-06-12 21:14:47
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    news:04061222340118@polnews...
    > Podziwiam cierpliwość ale nie podzielam.
    > Gdyby rzecz tyczyła kart, godziła w moją wiarygodność finansową, albo
    gdybym
    > stracił choć złotówkę, to już dawno bym się z tego interesu wypisał,
    choćby
    > mnie to kosztowało znacznie więcej. Ale rzecz idzie o to że zostałem olany
    > przez jakiegoś chłopczyka z oddziału na Senatorskiej w Warszawie. I
    oczekuję
    > wyłącznie przeprosin. W terminie określonym przez regulamin banku.

    zlozyles skarge czy reklamacje?
    bo jesli skarge to pewnie niedoczekasz sie odpowiedzi...

    jesli masz pretensje co do obslugi w oddziale to udajesz sie na rozmowe na
    kirownika
    placowki, a nie wysylasz skarge do centrali... moje problmeu z Multi to
    wlasnie
    problmey z centrala a nie oddzialami...

    > że nie korzystam z kredytów

    no to co z ciebie za klient ;)))

    pozdro
    SirmarK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1