  • 1. Data: 2004-06-12 16:51:28
    Temat: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Złożyłem skargę 30 dni temu do multilinki w sprawie olewania klenta (nie chcę
    was zanudzać, ale może kiedyś to zrobię, żeby ich upokorzyć). Mam na to
    emaliowe potwierdzenie i oczywiście nie ma żadnej odpowiedzi, co stanowi
    naruszenie regulaminu Multibanku jak najbardziej. Oczywiście wezmę pod uwagę
    kodeks cywilny i poczekam na pocztę w poniedziałek (pierwszy dzien roboczy po
    dniach wolnych od pracy).
    I tu mam pytanie: co mam robić dalej. Sprawa jest drobna (nie straciłem ani
    grosza), ale prestiżowa (bo to już nie te lata, kiedy człowiek pozwalał się
    olewać), nie chcę jej odpuszczać zatem.
    Co radzicie?
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-12 17:08:49
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "yayco" <i...@s...com> wrote in message news:04061218512836@polnews...
> [...]
    ani
    > grosza), ale prestiżowa (bo to już nie te lata, kiedy człowiek pozwalał

    Olej ich i Ty.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2004-06-12 17:29:07
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Nie chcę, chciałbym im trochę podokuczać...

  • 4. Data: 2004-06-12 18:01:39
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    yayco <i...@s...com> napisał(a):

    > Nie chcę, chciałbym im trochę podokuczać...

    Daj im jeszcze tydzień szansy :)
    Osobiście czekałem na odpowiedź na moją reklamację w Pekao SA 45 dni.
    W piśmie przeprosili mnie za długi okres oczekiwania na uznanie mojego
    roszczenia.

  • 5. Data: 2004-06-12 18:10:05
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Bardzo jesteście dziś łagodni, a ja jestem zmęczony i nic mi wrednego do
    głowy nie przychodzi. Nie ma gdzieś jakiegoś złośliwego, co to zwykł nękać
    swój bank dla samej przyjemności nękania?
    Jak spytał kiedyś klasyk: "gdzie są wszyscy?!"

  • 6. Data: 2004-06-12 19:00:15
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    yayco <i...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > swój bank dla samej przyjemności nękania?
    > Jak spytał kiedyś klasyk: "gdzie są wszyscy?!"

    No dobrze, może Ci ulży :) Sprawa dotyczy starszego brata Multibanku, czyli
    mBanku.
    29 stycznia postanowiłem zamienić kartę Citi na złotą rybkę w mBanku. Do
    dziś karty nie mam i pultam się z agentami. Powiem Ci tyle. W mbanku
    wnioski "znikają" w systemie jak sprawa jest długo prowadzona. Więc co to
    jest 30 dni czekania na odpowiedź z banku :)

  • 7. Data: 2004-06-12 20:34:01
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >29 stycznia postanowiłem zamienić kartę Citi na złotą rybkę w mBanku. Do
    >dziś karty nie mam i pultam się z agentami.

    Podziwiam cierpliwość ale nie podzielam.
    Gdyby rzecz tyczyła kart, godziła w moją wiarygodność finansową, albo gdybym
    stracił choć złotówkę, to już dawno bym się z tego interesu wypisał, choćby
    mnie to kosztowało znacznie więcej. Ale rzecz idzie o to że zostałem olany
    przez jakiegoś chłopczyka z oddziału na Senatorskiej w Warszawie. I oczekuję
    wyłącznie przeprosin. W terminie określonym przez regulamin banku.
    Nawiązując do wątku z przed tygodnia: nie daję napiwków nieuprzejmym kelnerom
    i lubię, żeby kelner pamiętał, że to ja mu płacę (choć staram się, żeby to
    kelnera nie bolało). To samo dotyczy banków, bo tak się dziwnie, odpukać,
    składa, że nie korzystam z kredytów i nie robią mi łaski.

  • 8. Data: 2004-06-12 21:08:51
    Od: "walden" <x...@p...onet.pl>

> [...]
    ani
    > grosza), ale prestiżowa (bo to już nie te lata, kiedy człowiek pozwalał

    Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
    Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
    konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
    Niestety w Polsce jeszcze nie ceni się Klientów i tego, że to faktycznie TY,
    jako nasz Klient, płacisz nam pensje, premie i dodatki. Mam nadzieję, że
    kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.

    Pozdrawiam

    W.

  • 9. Data: 2004-06-12 21:14:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik walden napisał:

> [...]
    > jako nasz Klient, płacisz nam pensje, premie i dodatki. Mam nadzieję, że
    > kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.

    Nie miej nadziei, tylko wez sie do roboty.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-06-12 21:14:47
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    oczekuję
    > wyłącznie przeprosin. W terminie określonym przez regulamin banku.

    zlozyles skarge czy reklamacje?
    bo jesli skarge to pewnie niedoczekasz sie odpowiedzi...

    jesli masz pretensje co do obslugi w oddziale to udajesz sie na rozmowe na
    kirownika
    placowki, a nie wysylasz skarge do centrali... moje problmeu z Multi to
    wlasnie
    problmey z centrala a nie oddzialami...

    > że nie korzystam z kredytów

    no to co z ciebie za klient ;)))