eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) › Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
  • Data: 2004-06-12 21:59:13
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik kursor napisał:
    >>>Jestem pracownikiem banku i czasami odpowiadam na takie skargi jak Twoja.
    >>>Niestety, muszę się do tego przyznać, że jeśli nam nie grożą nam jakieś
    >>>konsekwencje prawne lub finansowe to takie listy po prostu lekceważymy.
    >>>Niestety w Polsce jeszcze nie ceni się Klientów i tego, że to faktycznie TY,
    >>>jako nasz Klient, płacisz nam pensje, premie i dodatki. Mam nadzieję, że
    >>>kiedyś to się zmieni i ... mam nadzieję.
    >>
    >>Nie miej nadziei, tylko wez sie do roboty.
    >
    > ta! i niech poszerzy grono bezrobotnych :-(
    > jakby to od niego zalezalo...

    A niby od kogo. Typowo polskie podejscie.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1