  • Data: 2004-06-13 10:45:54
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "walden" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niektórzy niestety źle mnie zrozumieli. Ja wiem jak należy traktować
    Klientówi i to było zawarte w mojej wypowiedzi (dość jasno jak mi się
    wydawało). Czym innym jest ogólny przykaz i zwykłe polecenie służbowe. Już
    widzę tych wszyskich odważnych grupowiczów jak oni mówią swojemu szefowi:
    nie i protestując odchodzą z pracy. Odważni są tylko na grupie a już jutro
    będą trzęśli dupami i grzecznie się kłaniali i przytakiwali

    Chciałem, na marginesie doświadczeń yayco opisać tylko niestety wciąż
    przykre zjawisko w Polsce. Brak jakiegokolwiek szacunku do Klienta, czyli do
    faceta który płaci nam (pracownikom banku) konkretną kasę za naszą pracę. Na
    szczęście odpisywanie na skargi jest tylko częścią mojej pracy jako szefa
    małego oddziału banku. I z tego powodu mam szerszą perspektywę. Niektóre
    zmiany w tabelach opłat i w regulaminach są świadomie sprzeczne z ogólnie
    obowiązującym prawem bo kto co nam zrobi. Przecież 99,99 % klientów
    skrzywdzonych przez nas nie pójdzie do sądu a ten 0,01 % i tak pójdzie w
    koszty. Niestety.

    W.