  • 11. Data: 2004-07-09 12:47:14
    Temat: Re: Program do finansów osobistych
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 7/9/04 7:54 AM, Pan(i) plusz napisał(a) :

    > jak w excelu zrobić cykliczny wydatek ?
    > dodatków musi być możliwość co jakiś czas modyfikowania jego wartości

    Ale w czym problem?

    Nie można tak?

    http://www.kowalczuk.net/cykliczny.jpg

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 12. Data: 2004-07-09 16:51:15
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    > Excel.
    > Nie wiem jak trzeba mieć pokręcone finanse, żeby
    > używać czegoś więcej niż 2-3 arkuszy.
    > Zresztą pomysł ewidencji _każdego_ wydatku
    > nie jest zbyt mądry.

    No to niczego jeszcze nie wiesz: Multikonto, eKonto, eMax razy 3,
    konto walutowe, VC Multi, VC Raiffeisen, MC BZ WBK, MC Raiffeisen. Ile
    to będzie? 10. A do tego inne pierdoły: arkusz dla rozliczeń z mamą (na
    szczęście już tylko jedną) z jej pieniędzy trzymanych na jednym z
    eMaxów, tabela kwot pożyczonych ludziom.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 13. Data: 2004-07-09 16:53:18
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Marek Chłopek" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    coś

    > quicken (wystarczy nawet ten w wersji z 98 roku - w sumie nawet był
    lepszy
    > bo miał mniej wodotrysków niż wersja 2004).

    A po polskiemu Ci on? Bo żona ani w ząb obcego. Niby dobrze z jednej
    strony, ale z drugiej przeżyć te awantury... :-)))

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 14. Data: 2004-07-09 18:34:56
    Od: Marek Chłopek <e...@g...pl>

    Jarosław Lech wrote:

    > lepszy
    >>

    > A po polskiemu Ci on?
    quicken, nie miałem okazji spotkać polskiej wersji i pewnie nie istnieje.
    wydaje mi się, że gnu-cash jest po polsku.

    > Bo żona ani w ząb obcego.
    nie podkładaj się bo aż się ciśnie na usta pytanie o jeden z
    europejskich :-))

    --
    Marek Chłopek

  • 15. Data: 2004-07-09 18:43:13
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2004 20:47:54 +0200,
    osoba podpisana: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    napisała:
    [..]

    > Excel.
    > Nie wiem jak trzeba mieć pokręcone finanse, żeby
    > używać czegoś więcej niż 2-3 arkuszy.
    Weź kredyt, zapożycz się u rodziny, trochę kart kredytowych i przestanie
    ci wystarczać. P
    > Zresztą pomysł ewidencji _każdego_ wydatku
    > nie jest zbyt mądry.
    Bo ? A jakie chcesz ewidencjonować? Poza tym z "wyborczej" przez parę
    lat uzbieralo mi się ... ponad 2,5 KPLN. Wiem, że to niewiele w
    porówaniu do pieniędzy które przepuściłem przez te parę lat, ale...
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu

  • 16. Data: 2004-07-09 19:45:39
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    Ja właśnie testuję ePortfel. Jak narazie wygląda nie najgorzej, niestety w
    darmowej wersji są ograniczone możliwości generowania raportów. Z fajnych
    funkcji to jest uaktualnianie kursów funduszy inwestycyjnych. Ponadto, można
    ściągać historię z konta w mBanku i Inteligo ale do tej funkcji raczej nie
    mam zaufania.
    Przy okazji, czy ktoś z Was używał tego programu? Co na jego temat
    sądzicie? Zastanawiam się nad wykupieniem licencji na wersję standard i
    dlatego pytam.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 17. Data: 2004-07-10 10:14:09
    Od: "Knecht" <b...@v...pl>

    > Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości
    > takiego
    > kredytów,

    Używam Money 2003 od 2000r, czytam wyciagi z CITI, ING, INTELIGO, BPH, pomocny
    jest program do konwersji wyciagów (do pobrania na www.nrb.pl).
    Money pobiera inseksy, kursy funduszy, akcji, walut itd, ale niestety nie z
    Polski. Taką funcjonalnośc posiada SKARBNIK www.insert.pl

    Chętnie skopiuję wersję Money 95. Czy ktos dysponuje jeszcze wersją
    instalacyjną. Kiedyś go mialem, miescila sie na dyskietce. Chcę sobie
    przypomnieć jego funkcje. Ciekawe czy funkcje tego programu sprzed 10 lat
    bylyby wystarczajace na Polski rynek aktualnie?.

    Pozdrawiam
    Knecht

  • 18. Data: 2004-07-10 10:36:31
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > przypomnieć jego funkcje. Ciekawe czy funkcje tego programu sprzed 10 lat
    > bylyby wystarczajace na Polski rynek aktualnie?.

    Jak wspomniałem wcześniej używam tej wersji od 9 lat. Całkowicie spełnia
    moje potrzeby (przez 9 lat ok. 10 rachunków, ponad 10 kart, fundusze itp.).
    Brak jest importu danych z banków, ale tego mi nie brakuje. Swoją wersję
    kupiłem licencjonowaną, więc niestety nie jest do kopiowania.

    Pozdr.

  • 19. Data: 2004-07-10 18:47:59
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2004 21:45:39 +0200, "Piter" <p...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >ściągać historię z konta w mBanku i Inteligo ale do tej funkcji raczej nie

    Też chciałem przetestować, ale z niewiadomych przyczyn JRE 1.4.2 wykłada się
    przy instalacji (Win2k). :-(

  • 20. Data: 2004-07-10 18:52:49
    Temat: Re: Program do finansów osobistych [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 20:47:59 +0200, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Też chciałem przetestować, ale z niewiadomych przyczyn JRE 1.4.2 wykłada się
    >przy instalacji (Win2k). :-(

    No tak, już wiem - tzw. instalator Windows jest chyba uszkodzony, bo nie mogę
    nic zainstalować z jego wykorzystaniem...