  • 1. Data: 2004-07-08 10:56:54
    Temat: kosmiczne opłaty za potwierdzenie wpłaty!!
    Od: "Rene" <r...@o...pl>

    Mój bank z dnia na dzień mnie dobija swoimi posunięciami.
    Mam kredyt samochodowy, płacę ratę co miesiąc i potrzebuję
    potwierdzenia wpłaty do odliczenia odsetek od podatku. Na początku
    myślałem że to obowiązek banku przysyłać mi takie potwierdzenia, ale
    musiałem specjalne wnioski pisać - w końcu otrzymuję. Teraz jednak bank
    poinformował mnie że od przyszłego miesiąca za każde takie potwierdzenie
    muszę zapłacić 20zł!!!! Czy to nie jest złodziejstwo?
    Skąd taka zaporowa kwota? Żebym za dużo nie wiedział jaki jest mój stan
    kredytu?

  • 2. Data: 2004-07-08 11:18:56
    Temat: Re: kosmiczne opłaty za potwierdzenie wpłaty!!
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Rene" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > muszę zapłacić 20zł!!!! Czy to nie jest złodziejstwo?
    > Skąd taka zaporowa kwota? Żebym za dużo nie wiedział jaki jest mój stan

    20 zl to faktycznie zdzierstwo, ale banki to a .... :-))
    raczej wszystkie pobieraja oplaty za potwierdzenie przelewu - ale Tobie
    wystarczy chyba dokument kasowy potwierdzający dokonanie wpłaty + umowa
    początkowa w dokumentach - musisz miec do tego jakies ekstra potwierdzenie ?

  • 3. Data: 2004-07-08 11:20:41
    Od: "Rene" <r...@o...pl>

    "krab" wrote:
> [...]
    > Tobie wystarczy chyba dokument kasowy potwierdzający dokonanie wpłaty
    > + umowa początkowa w dokumentach - musisz miec do tego jakies ekstra

    raczej tak, to kredyt walutowy, na potwierdzeniu takim piszą mi po jakim
    kursie liczyć odsetki

  • 4. Data: 2004-07-08 11:22:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > raczej tak, to kredyt walutowy, na potwierdzeniu takim piszą mi po jakim
    > kursie liczyć odsetki

    A nie masz tego w umowie?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-07-08 11:30:38
    Od: "Rene" <r...@o...pl>

    "Glenn" wrote:

    > A nie masz tego w umowie?

    czego? kurs jest co miesiąc inny danego dnia :)
    a tegoi żeby wysyłali to nie wiem... jak się dokopię sprawdzę, ale dla
    mnie to i tak kosmos
    że tak bank "ułatwia" życie klientom
    System na koniec miesiąca powinien drukować takie kwitki i rozsyłać
    defaultowo moim zdaniem :)

  • 6. Data: 2004-07-08 11:34:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czego? kurs jest co miesiąc inny danego dnia :)

    Tego PO JAKIM kursie przeliczany kredyt na PLN - przecież takie rzeczy są w
    umowie. I nie chodzi o to jaka jest jego aktualna wartość - to chyba jasne
    ;-))))

  • 7. Data: 2004-07-08 11:44:20
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > czego? kurs jest co miesiąc inny danego dnia :)

    to jak wyliczasz wielkosc raty?
    placisz w ciemno?

    kursor

  • 8. Data: 2004-07-08 17:39:11
    Od: "Rene" <r...@o...pl>

    "kursor" wrote:

    > to jak wyliczasz wielkosc raty?
    > placisz w ciemno?

    każą płacić za zapas, tzn. tworzyć bufor gdyby kurs był większy...
    jeśli okazuje się że był, mniejszy, nadpłaty przechodzą na spłatę kapitału
    czy jakoś tak...
    każdy konsultant tłumaczył mi to zawsze inaczej, trzeba też brać pod uwagę
    że moja wpłata w zł
    idzie np 2, 3 dni i za te 3 dni jak kasa trafi do banku to kurs się już
    zmienia... czyli nie ma innej drogi... strasznie to zakręcone ale tak
    jest!

  • 9. Data: 2004-07-09 07:25:07
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > idzie np 2, 3 dni i za te 3 dni jak kasa trafi do banku to kurs się już
    > zmienia... czyli nie ma innej drogi... strasznie to zakręcone ale tak

    my Ci wierzymy :-)

    ale tak, jak napisala Glenn, w umowie masz kurs po jakim wyliczaja wielkosc
    raty?
    przeciez to musi byc kurs, ktory jest gdzies publikowany
    i co to za genialny bank?

    kursor

  • 10. Data: 2004-07-09 13:39:12
    Od: "Lag" <l...@i...pl>

    Ja to robie na koniec roku, nie musisz tego robic co miesiac.

    pozdr.Lag