  • 1. Data: 2004-07-08 16:10:34
    Temat: Konto pocztowe w Sezamie i The Bat!
    Od: Jarosław Badurek <j...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów używa programu The Bat! do obsługi konta
    pocztowego w domenie sezam.pl
    Od godziny z tym walczę. Wcześniej w Outlook Expressie wszystko było OK.
    Każda próba pobrania nowej poczty kończy się komunikatem: "Połączenie nie
    powiodło się"
    Bez problemu natomiast wysyłam wiadomości.
    Moje ustawienia to są następujące (dla POP3):
    serwer:poczta.sezam.pl
    użytkownik: NazwaKonta+sezam.pl
    hasło: poprawne (autoryzowana wysyłka działa)
    połączenie: bezpieczne na zwykłym porcie (STARTTLS)
    Port:995
    Protokół:POP3
    Autoryzacja pobierania poczty POP3: normalnie

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc!

    PS. Przepraszam, że na tej grupie, ale jeżeli gdzieś, to tylko tu
    spodziewam się uzyskać pomoc :)
    --
    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl

  • 2. Data: 2004-07-08 16:43:21
    Temat: Re: Konto pocztowe w Sezamie i The Bat!
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Jarosław Badurek <j...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości:
> [...]
    > "Połączenie nie powiodło się"
    > połączenie: bezpieczne na zwykłym porcie (STARTTLS)
    Zmień port w ustawieniach konta na 110.
    --
    Mark
    t...@v...interia.pl

  • 3. Data: 2004-07-08 16:55:30
    Od: Jarosław Badurek <j...@N...gazeta.pl>

    2004-07-08 18:43:21, na pl.biznes.banki, Mark napisał(a):

    > Zmień port w ustawieniach konta na 110.

    Niestety, dalej to samo :(
    Port 995 musi być ze względu na SSL, tak samo miałem ustawione w OE.

  • 4. Data: 2004-07-08 17:04:53
    Od: Jarosław Badurek <j...@N...gazeta.pl>

    2004-07-08 18:55:30, na pl.biznes.banki, Jarosław Badurek napisał(a):

    > Niestety, dalej to samo :(
    > Port 995 musi być ze względu na SSL, tak samo miałem ustawione w OE.

    Już jest OK!
    Należało wybrać port 995 oraz opcję połączenia "Bezpieczne na specjalnym
    porcie (TLS)
    uff..