  • 1. Data: 2004-07-08 10:30:07
    Temat: mSIM mBank i Era
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mSIM/

  • 2. Data: 2004-07-08 12:24:23
    Temat: Re: mSIM mBank i Era
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote in news:ccj7nd$suj$1@news.onet.pl:

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mSIM/

    ciekawe za ile?

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje
    mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl

  • 3. Data: 2004-07-08 13:18:32
    Od: Duke <d...@o...pl>

    mierzwoj wrote:

    > ciekawe za ile?

    2,44 zł za przesłanie aplikacji na kartę SIMextra
    0,50 zł za każdą otrzymaną wiadomość od banku

  • 4. Data: 2004-07-08 13:29:33
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    8.20...

    > ciekawe za ile?

    mbank. nic..
    Era kasuje cos okolo 0,50zl za "zdarzenia"
    ale nie moge dokopac sie do tego cennika na stronie ery..

    mam tylko to z czasow uruchomienia z raffim
    http://telefonia.wp.pl/newses/?IN[new_id]=48549

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2004-07-08 13:46:12
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    > 2,44 zł za przesłanie aplikacji na kartę SIMextra
    > 0,50 zł za każdą otrzymaną wiadomość od banku

    czy w sumie przelew zewn. za 1 PLN.

    --
    __________________________

  • 6. Data: 2004-07-09 18:36:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2004 12:30:07 +0200,
    osoba podpisana: ~WD <j...@c...barg.sv>
    napisała:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mSIM/

    No i kicha. Okazuje się że pojemnośc kart SimExtra jest za mała, aby
    zmieścić aplikację dla więcej niż jednego banku. I tak się zastanawiam
    czemu to ma służyć ? Droższe niż dostęp WWW. Mozna mieć tylko 1 bank. A
    miało być tak pięknie :-(
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are

  • 7. Data: 2004-07-09 21:21:05
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał:
    > No i kicha. Okazuje się że pojemnośc kart SimExtra jest za mała, aby
    > zmieścić aplikację dla więcej niż jednego banku.

    na niektórych kartach, to nawet jedna aplikacja sie nie mieści ;) Niezadowolenie
    kieruj do Ery ;)

    > I tak się zastanawiam
    > czemu to ma służyć ? Droższe niż dostęp WWW. Mozna mieć tylko 1 bank.

    nie każdy przecież musi z tego korzystać. jednemu odpowiada, a drugiemu nie.

    > miało być tak pięknie :-(

    a myślałeś, że będą Ci dopłacać ? ;) Przecież takie usługi już istnieją i zdaje
    się wszedzie działają na podobnej zasadzie.

  • 8. Data: 2004-07-10 04:29:45
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2004 23:21:05 +0200,
    napisała:

    > na niektórych kartach, to nawet jedna aplikacja sie nie mieści ;) Niezadowolenie
    > kieruj do Ery ;)
    To jest inna sprawa. Zadzwoniłe do Ery odesłali mnie do mBanku. W mBanku
    do Ere, w Erze znowu do mBanku. Mogliby sie jednak dogadać. :-|

    > nie każdy przecież musi z tego korzystać. jednemu odpowiada, a drugiemu nie.
    O Wap-ie przypuszczam też tak kiedyś mówili :-)

    > a myślałeś, że będą Ci dopłacać ? ;) Przecież takie usługi już istnieją i zdaje
    > się wszedzie działają na podobnej zasadzie.

    ??
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

  • 9. Data: 2004-07-10 07:45:45
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał:
    > To jest inna sprawa. Zadzwoniłe do Ery odesłali mnie do mBanku. W mBanku
    > do Ere, w Erze znowu do mBanku. Mogliby sie jednak dogadać. :-|

    Przecież to jest karta Ery, a nie mBanku. mBank nie ma NIC do tego jakie karty
    SIM wydaje operator. Dlatego nie rozumiem PO CO dzwonisz do mBanku.
    Jeśli operator nie ma kart z większą pamięcia, to nic nie poradzisz. Najlepiej w
    salonie Ery zapytaj... bo przeciez sa rózne karty. Te nowsze maja chyba wieksza
    pamięć.

    > ??

    Koszty tej usługi sa podobne. To znaczy lepiej wysyłać zwykłe SMSy niż te z STK.

  • 10. Data: 2004-07-10 08:41:37
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD wrote:

> [...]
    [...]

    Rozumiem. Nie podoba mi sie występowanie w charakterze piłeczki
    ping-pongowej. A Era.. no cóż, pewnie miejsce na karcie dałoby sie
    uzyskać wywalając z menu SimExtra astrologie i inną erotykę. Ale akurat
    tego Era będzie bronić jak niepodległości :-(

    > zdaje

    > Koszty tej usługi sa podobne. To znaczy lepiej wysyłać zwykłe SMSy niż te z STK.
    Dlaczego ? (Nie chodzi mi o cennik operatora tylko dlaczego to niby ma
    byc droższe?) Poza tym (o tym już kiedyś pisałem) dlaczego na to nie
    może być sensownego ryczałtu ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl