eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z placeniem telefonem › Re: Problemy z placeniem telefonem
  • X-Received: by 2002:a05:6830:1d0:: with SMTP id r16mr56158778ota.188.1594556527843;
    Sun, 12 Jul 2020 05:22:07 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6830:1d0:: with SMTP id r16mr56158778ota.188.1594556527843;
    Sun, 12 Jul 2020 05:22:07 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.
    160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google
    -groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 12 Jul 2020 05:22:07 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f0ae499$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.56;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.56
    References: <5f0ae499$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Problemy z placeniem telefonem
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Sun, 12 Jul 2020 12:22:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652240
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 12 lipca 2020 12:23:28 UTC+2 użytkownik cef napisał:
    > Od jakiegoś czasu pokazały się problemy z płaceniem
    > telefonem debetówką - głównie w MPK (biletomat w pojazdach),
    > ale też inne miejsca i ta fala się rozszerza.
    >
    > Na złożoną reklamację słabo funkcjonującej obsługi
    > przyszła taka odpowiedź jak poniżej.
    >
    > "...odmowa transakcji zbliżeniowych spowodowana problemem po stronie
    > acquirera -agenta obsługującego dany punkt. Problem polega na tym, iż
    > agent rozliczeniowy wysyła złą metodę uwierzytelnienia operacji.
    > Transakcja zbliżeniowa przychodzi jako zweryfikowana w oparciu o PIN
    > offline.
    > Funkcja zbliżeniowa nie wspiera takiej metody ( MPIN)
    > Bank we współpracy z agentami rozliczeniowymi pracuje nad rozwiązaniem
    > problemu."
    >
    > Czy ktoś mógłby spróbować przełożyć to na zrozumiały język?

    A co jest niezrozumiałe?
    Napisali nawet zadziwiająco szczegółowo jak na bank (a co to za bank i miasto?) - o
    ile oczywiście napisali prawdę.
    Wg nich winny jest źle skonfigurowany terminal - wysyła info, że przy pikaczu był PIN
    offline (czyli wpisany na klawiaturze i porównany z zapisem w chipie), co oczywiście
    nie jest możliwe, pikacz ma albo brak PINu albo PIN online (porównany przez net z
    zapisem e banku).

    Pytanie, czy to nie działa zawsze, czy czasami - z MPK trudno, bo autobusy się
    zmieniają, musiałbyś zapisywać taborowe, ale np. w danym sklepie w danej kasie - czy
    losowo? A jak się nie da telefonem, to da się kartą, ale pikaczem, a nie chipem?
    A kartą/apką innego banku w tych trefnych terminalach próbowałeś? Albo przez google
    pay z kartą tego samego lub innego banku?

    Ciekawe swoją drogą, czym jednak różni się pikacz kartowy od telefonowego - bo swego
    czasu była spora grupa terminali pikaczowych, gdzie jednak telefonem nie szło.
    Do dziś już "wymarły", ale jak widać zaraza wraca, bo wątpię, by w tych terminalach
    nie działał też pikacz kartowy, to by na drugi dzień było naprawione ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1