  • 11. Data: 2005-09-23 20:38:28
    Temat: Re: Problem z Inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > karta Inteligo?

    Nie.

  • 12. Data: 2005-09-26 00:14:01
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    news:dh1dg7$7ck$1@inews.gazeta.pl...

    > Na to właśnie liczę.

    Jaki bank ze sie zapytam?
    Ciekaw jestem sposobu zalatwiania sprawy - mi taka sytuacja w Pekao S.A.
    (wiem wiem... to nie bank, to kpina) zabrala 7 (siedem) miesiecy - i nawet
    "przepraszam" sensownego nie uslyszalem (kasa po tych 7 miesiacach wrocila
    ale oczywiscie bez zadnych odsetek itp i bez zadnego wytlumaczenia - a
    wrocila dopiero w momencie gdy poszlo pismo do dyrektora oddzialu - zreszta
    tu opisywalem ta komedie).

    Belin