  • 1. Data: 2005-09-23 10:18:14
    Temat: BIK
    Od: Kurczacos <k...@4...pl>

    Witam
    Czy ktos mial watpliwa przyjemnosc miec do czynienia z tym "cudem"?
    Bo ja mam taki problem ze dawno temu (w lutym) pewien bank mnie przestal
    kochac bo mialem zaleglosci ale z bankiem sie dogadalem a wszystkie inne
    instytucje bankowe odmawiaja wpolpracy kredytowej poniewaz "otrzymalismy
    informacje z BIK'u i nie mozemy Panu pomoc". Czy to juz jakos nie
    podlega UOKiK?

    Pozdro
    Kurczak

  • 2. Data: 2005-09-23 13:46:03
    Temat: Re: BIK
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kurczacos wrote:
> [...]
    > instytucje bankowe odmawiaja wpolpracy kredytowej poniewaz "otrzymalismy
    > informacje z BIK'u i nie mozemy Panu pomoc". Czy to juz jakos nie

    Napisz do BIK, aby przyslali ci, co o tobie maja
    Rozmawiaj z bankiem, ktory wpisu w BIK dokonal.
    Tylko on moze zmienic tresc, jesli jest nieprawdziwa.
    A jak jest prawdziwa, no to sorry, kredytu nie dostaniesz.

  • 3. Data: 2005-09-25 09:43:56
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Tu są wnioski do BIKu: http://www.bik.pl/konsumenci.htm