  • 1. Data: 2005-09-23 15:53:44
    Temat: Problem z Inteligo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wyplacalem sobie dzisiaj kase z bankomatu PKO BP przy pomocy karty Inteligo.
    Bankomat #1 - nie mozna zrealizowac... , zadnego wydruku ani nic.
    No to nic ide dalej.
    Bankomat #2 - tutaj wszystko poszlo normalnie i kase wyplacilem.

    Wracam do domu, sprawdzam i sa dwie blokady. Dzwonie na infolinie i pani
    mowi, zeby czekac 7dni na zdjecie blokady, bo jak nie bylo wyplaty to mi
    kasa wroci. To normalne postepowanie tego banku ?

    Kto mi odda % za zablokowanie tych pieniedzy? Akurat wyplacalem drobna
    sume, ale co gdybym wyplacal kilka tysiecy?

    Rozumiem, ze jak bank stwierdzi, iz jednak ta pierwsza wyplata miala
    miejsce to pozostaje mi sad i dochodzenie zwrotu pieniedzy na drodze
    cywilnej?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-09-23 15:56:36
    Temat: Re: Problem z Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > Wracam do domu, sprawdzam i sa dwie blokady. Dzwonie na infolinie i pani
    > mowi, zeby czekac 7dni na zdjecie blokady, bo jak nie bylo wyplaty to mi
    > kasa wroci. To normalne postepowanie tego banku ?

    Tego i większości innych.

    > Kto mi odda % za zablokowanie tych pieniedzy? Akurat wyplacalem drobna
    > sume, ale co gdybym wyplacal kilka tysiecy?

    Nikt Ci nie odda, bo nie ma czego oddawać. Oprocentowanie naliczane jest
    w/g salda księgowego.

    > Rozumiem, ze jak bank stwierdzi, iz jednak ta pierwsza wyplata miala
    > miejsce to pozostaje mi sad i dochodzenie zwrotu pieniedzy na drodze
    > cywilnej?

    Nie przesadzasz tak czasem? A gdzie reklamacja i arbiter?

  • 3. Data: 2005-09-23 16:46:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Nie przesadzasz tak czasem? A gdzie reklamacja i arbiter?

    Po prostu ja sie w sadzie czuje jak w domu, wiec dlatego rozwazam tez
    droge cywilna. A to raczej bylo pytanie dosyc futurystyczne, bo mam
    nadzieje, ze uda sie to normalnie rozwiazac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-23 16:52:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:

    > Po prostu ja sie w sadzie czuje jak w domu, wiec dlatego rozwazam tez
    > droge cywilna. A to raczej bylo pytanie dosyc futurystyczne, bo mam
    > nadzieje, ze uda sie to normalnie rozwiazac.

    Zwolnij.
    Blokada na koncie, bo bankomat zapytal sie banku, czy tyle pozwoli
    wypłacić, to jeszcze nie transakcja.
    Samo zniknie za parę dni.

    Dla pociesznia cię dodam, że mi za to wczoraj gwizdnęli z karty 6000 zł.
    Nie blokada, bo już rozliczone :)

  • 5. Data: 2005-09-23 16:57:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek napisał(a):

    > Zwolnij.
    > Blokada na koncie, bo bankomat zapytal sie banku, czy tyle pozwoli
    > wypłacić, to jeszcze nie transakcja.

    Tak sie tylko zastanawiam, kto ponioslby odpowiedzialnosc za to, gdyby
    te pieniadze bylyby mi na cos naprawde potrzebne i nie mialbym innej
    mozliwosci ich zdobycia. Akurat nie mowie tu o moim casusie bo ja
    wyplacalem jakies pieniadze na jedzenie itp. Ale moze sie zdarzyc
    przeciez tak, ze ktos przez taka blokade i niemoznosc wyplacenia sporej
    sumy zaliczy dosyc duza strate. I co wtedy?

    > Samo zniknie za parę dni.

    I hope.

    > Dla pociesznia cię dodam, że mi za to wczoraj gwizdnęli z karty 6000 zł.
    > Nie blokada, bo już rozliczone :)

    Nie cieszy mnie nieszczescie innych. Jak to gwizdneli ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-09-23 16:59:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:

> [...]
    > przeciez tak, ze ktos przez taka blokade i niemoznosc wyplacenia sporej
    > sumy zaliczy dosyc duza strate. I co wtedy?

    Nic. Efekt uboczny korzystania z usług banku. Twój problem.

    > Nie cieszy mnie nieszczescie innych. Jak to gwizdneli ?

    A ktoś sobie "pożyczył" numer karty.

  • 7. Data: 2005-09-23 17:04:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek napisał(a):

    > Nic. Efekt uboczny korzystania z usług banku. Twój problem.

    Musze sie skonsultowac czy nie daloby sie dochodzic zadoscuczynienia
    przed sadem.

    > A ktoś sobie "pożyczył" numer karty.

    Ale jak nie podpisywales nic to przeciez bank zwroci Ci pieniadze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-09-23 17:17:04
    Od: "Wild_Thing" <l...@p...pl>

    > Musze sie skonsultowac czy nie daloby sie dochodzic zadoscuczynienia
    > przed sadem.

    sprawdz umowe, zazwyczaj jest tam zapis:
    ..."bank nie odpowiada za wadliwe działanie bankomatów i szkody
    powstałe z tego tytułu..."

    ot urok korzystania z karty sprzężony ze złośliwością rzeczy martwych :(

    Pozdrawiam wszystkich!

    --
    Wild_Thing ><>

  • 9. Data: 2005-09-23 17:20:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:

    > Ale jak nie podpisywales nic to przeciez bank zwroci Ci pieniadze.

    Na to właśnie liczę.

  • 10. Data: 2005-09-23 20:27:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):