  • 1. Data: 2005-09-23 09:30:38
    Temat: napad na bank w Krakowie
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    http://fakty.interia.pl/news?inf=669276

    Do kolejnego napadu na bank w centrum Krakowa doszło dziś przed południem.
    Nieznany mężczyzna sterroryzował kasjerkę przedmiotem przypominającym broń i
    zażądał wydania pieniędzy.

    - Nie wiadomo, jaką kwotę ukradł - poinformował rzecznik małopolskiej
    policji, młodszy inspektor Dariusz Nowak.

    Scenariusz tego napadu był podobny do innych, które w ostatnich tygodniach
    zdarzyły się w Krakowie. Mężczyzna wchodził do banku jako klient, a dopiero
    będąc przy kasie żądał wydania pieniędzy. Był to już czwarty taki napad w
    ostatnim czasie.

    ------

    ktoś wie na który bank był ten napad?

  • 2. Data: 2005-09-23 09:47:40
    Temat: Re: napad na bank w Krakowie
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - Nie wiadomo, jaką kwotę ukradł - poinformował rzecznik małopolskiej
    > policji, młodszy inspektor Dariusz Nowak.

    To bank nie wie ile ma w kasie?

  • 3. Data: 2005-09-23 10:00:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 11:30:38 +0200, Grzes napisał(a):

> [...]
    > zdarzyły się w Krakowie. Mężczyzna wchodził do banku jako klient, a dopiero
    > będąc przy kasie żądał wydania pieniędzy.

    Nic dziwnego, że sie udało bowiem funkcjonariusze przygotowani są na inne
    scenariusze:

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,2931230.html

    "Alarm antynapadowy z krakowskiego oddziału Narodowego Banku Polskiego
    poderwał w czwartek na nogi policyjnych antyterrorystów. W ramach ćwiczeń
    urządzonych przez Komendę Główną Policji trzech zamaskowanych "bandytów"
    wtargnęło rano do siedziby NBP przy ul. Basztowej i wzięło zakładników.

    Krzycząc wulgarnie grozili detonacją bomby w razie interwencji. Akcja
    wyglądała tak naturalnie, że odebraliśmy w "Gazecie" kilka telefonów z
    informacją o kolejnym napadzie w Krakowie. Dzielni funkcjonariusze tym
    razem jednak nie tylko zatrzymali napastników, ale również wytropili
    bankowca, który przed napadem wyłączył zabezpieczenia kasy."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 4. Data: 2005-09-23 11:25:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 11:30:38 +0200, Grzes napisał(a):

    > http://fakty.interia.pl/news?inf=669276
    > ktoś wie na który bank był ten napad?

    Już wiadomo. Nawet podano ile zostało ukradzione:

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,2931738.html

    Kolejny napad na Eurobank w centrum Krakowa

    Około 3 tys. złotych ukradł mężczyzna, który w piątek przed południem
    napadł na bank przy ul. Karmelickiej w Krakowie. Placówka ta została
    okradziona po raz drugi w ciągu ostatniego miesiąca.

    Podczas napadu w banku było czterech pracowników oraz dwóch klientów. Młody
    mężczyzna podszedł do kasjerki i po sterroryzowaniu jej przedmiotem
    przypominającym broń zażądał wydania pieniędzy. Po wyjściu z banku
    mężczyzna spokojnie się oddalił.

    Według policji, sprawca napadu miał około 25-30 lat, około 175 cm wzrostu,
    był ubrany w granatową czapkę, niebieską kurtkę, niebieskie sportowe buty i
    duże okulary. "Mężczyzna z rysopisu przypomina osobę, która na ten sam bank
    napadła pod koniec sierpnia. Może to być ten sam sprawca, albo ktoś kto się
    na nim wzorował" - powiedział rzecznik małopolskiej policji, młodszy
    inspektor Dariusz Nowak.

    Był to już czwarty napad na bank w Krakowie w ostatnich tygodniach.
    Sprawców żadnego z nich nie udało się dotąd zatrzymać. We wszystkich
    przypadkach przestępcy działali podobnie, byli sami i terroryzowali obsługę
    przedmiotami przypominającymi broń.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 5. Data: 2005-09-23 11:47:53
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Olin napisał(a):
> [...]

    Eurobank na Karmelickiej. Po raz drugi. Ten sam przestępca. Ta sama
    kasjerka. Ale to nie koniec:

    http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?from=rss&id=
    87263

    Kraków: Dwa napady na bank w ciągu kilku godzin
    Piątek, 23 września, 10:56
    Dwa banki obrabowano w Krakowie w ciągu kilku godzin. Rano napastnik
    napadł na placówkę przy ul. Karmelickiej w centrum miasta,
    prawdopodobnie tan sam bandyta napadł na bank przy ulicy Prądnickiej.
    W ciągu kilku tygodni w Krakowie doszło do 5 napadów. Oddział przy ul.
    Karmelickiej już raz został okradziony, a pieniądze bandycie dawała...
    ta sama kasjerka. Kobieta zeznała, że napastnikiem byl ten sam mężczyzna
    co kilka tygodni wcześniej. Tym razem jego łupem padło 3 tysiące
    złotych. Także policja podejrzewa, że trzy poprzednie napady są dziełem
    tego samego sprawcy.

    Scenariusz zawsze jest ten sam. Za każdym razem bandyta po wejściu do
    banku, stawał w kolejce. Przy okienku nagle wyciągał broń;
    sterroryzowane kasjerki wydawały pieniądze, a mężczyzna wychodził i
    znikał w tłumie ludzi. Ostatni raz zaatakował na początku miesiąca -
    napastnik zrabował wtedy 20 tys. złotych. Policja ma jego rysopis,
    jednak bandyta jest wciąż nieuchwytny i coraz bardziej bezczelny.

    Marek

  • 6. Data: 2005-09-23 17:46:37
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

> [...]
    > tygodniach zdarzyły się w Krakowie. Mężczyzna wchodził do banku jako
    > klient, a dopiero będąc przy kasie żądał wydania pieniędzy. Był to już

    A ja czytalem w telegazecie TVP o tym i podali kwote ile zrabowal w
    dwoch bankach, chyba zanizyli, bo strasznie niskie kwoty.

  • 7. Data: 2005-09-23 19:44:18
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "nonszalant" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości

    > A ja czytalem w telegazecie TVP o tym i podali kwote ile zrabowal w
    > dwoch bankach, chyba zanizyli, bo strasznie niskie kwoty.

    A ja myślę że to był jednak zwykły klient który przyszedł po kredyt do
    Eurobanku tylko z dowodem a jak mu nie dali to wyjął inny argument i wtedy
    dostał :)

  • 8. Data: 2005-09-25 22:58:44
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    nonszalant napisał: